نوشته شده توسط : عکس دختر ایرانی

 

" کلون "  بانک دادهای املاک منطقه 22 تهران

 

معرفی شرکت های منتخب عمرانی به همراه لینک اطلاعات آنها

 

 

شرکتهای منتخب

 

شرکت آریا ترک یراق
ناب تجارت پویا(پاکپن ناب)
گروه صنعتی همارشتن
شرکت فن و تجارت امیران ارژنگ
شرکت بوتیاصنعت
شرکت آرین پایپ
شرکت سازه های فضایی ایمن
ماکو «پی وی سی» ساخت
ماداکتو پردازش پارس
کیان پن
شرکت صنعت سرای دماوند
شرکت زرین بنا پارسیان(سیندژ)
ساتراپ صنعت یاران
شرکت مرسل قالب
شرکت ساختمانی آکام پارمیس
شرکت کبیرپانل
شرکت مهندسی کنترل هوشمند ناموران
شرکت ورق‌کار
شرکت آچیلان دُر
شرکت مهندسی افراشته گستران
درب ایمنی کاوه
خزرشید
شرکت به آذین
پروفیل ABI
پلیمر گلپایگان
بنیس فراز
پنجره اسپروز
شرکت ساختمان هوشمند آویتا
اخترپلاست

 

 

 

عکس دختر , عکس دختر ایرانی , عکس ایرانی , عکس بازیگران ایرانی , عکس بازیگر ایرانی, عکس زنان ایرانی, عکس زیباترین دختر ایرانی, عکس پسر ایرانی, عکس پسران ایرانی ، u;s nojv , u;s nojv hdvhkd , u;s hdvhkd

:: بازدید از این مطلب : 745
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 29 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عکس دختر ایرانی

" کلون "  بانک دادهای املاک منطقه 22 تهران

هنر گفتگوی کوتاه برای ایجاد ارتباط موثر

ارتباط با هنر گفتگو کردن آغاز می شود. انجام یک گفتگوی ساده کار سختی نیست اما اگر بخواهید به طریقی جالب شخصیت و شوخ طبعی خود را نشان دهید نیاز به مهارتی دارد که به نظر می رسد فقط از عهده بعضی ها برمی آید.

شخصیت

گپ های کوتاه نباید لزوماً پوچ و بیهوده باشند. گپ زدن راهی برای نشان دادن شخصیت و علایق شما به طریقی غیرمستقیم است. گفتگوهای کوتاه تا حد زیادی رفتار، نوع شخصیت و دیدگاه های شما را آشکار می کند.

با داشتن مهارت واقعی گفتگو می دانید چطور باید شخصیتتان را آنطور که می خواهید نشان دهید. این به معنای فریب دادن یا نشان دادن یک تصور دروغین از خودتان نیست، به این معنی است که خواهید دانست چطور باید قسمت هایی از خودتان که به فرد مقابل بی ارتباط است را جدا کرده و قسمتی از خودتان را نشان او دهید که درارتباط باشد.

افراد دوست داشتنی استعدادی طبیعی برای نشان دادن شخصیتشان به گونه ای دارند که دیگران بتوانند به خوبی با آن ارتباط برقرار کنند.

·         باید نشان دهید، بیان نکنید. هیچکس افراد خودستا و متظاهر را دوست ندارد. سعی کنید متواضع باشید و یادتان باشد نشان دادن ضعف هایتان خیلی بیشتر از خودستایی شما را به دیگران می شناساند.

·         به دنبال تشابه باشید. نیاز به توافق کامل نیست اما باید بین خودتان و فرد مقابل شباهت هایی پیدا کنید. شاید با دیدگاه سیاسی همکارتان مخالف باشید اما احتمال آن هست که فرزندانی هم سن داشته باشید.

·         نقاط آسیب پذیر خود را نشان دهید اما نه بیش از حد. نشان دادن چند مورد از ضعف هایتان البته توام با اعتماد باعث می شود دیگران بتوانند راحت تر با شما ارتباط برقرار کرده و اعتماد کنند. اما اگر به دنبال ترحم باشید و مدام از مشکلاتتان شکایت کنید، دیگران از شما دور خواهند شد.

تاثیر اول

 لازم نیست برای ایجاد یک تاثیر اولیه عالی روی طرف مقابل خیلی خودتان را نگران کنید. نگرانی بیش از حد برای معرفی خودتان تاثیر منفی خواهد گذاشت. باید بدانید که روابط رشد می کنند و بااینکه ممکن است تاثیر اولیه اهمیت زیادی روی طرف مقابل داشته باشد اما کنترل آن قضاوت های اولیه کار بسیار دشوار است.

بهترین شروع ها معمولاً آنهایی است که طبیعی باشد. یک سلام ساده بسیار موثرتر از این است که تلاش کنید در چند دقیقه اول خود را بانمک و کاریزماتیک نشان دهید. اگر می خواهید تاثیر اولیه خوبی بر جای بگذارید، نکات زیر می تواند کمکتان کند:

·         ظاهری آراسته داشته باشید. نباید طوری به نظر برسید که انگار شش ماه است گوشه خیابان خوابیده اید. خوب لباس بپوشید و به آرایش موها و صورت خود رسیدگی کنید.

·         معمولی شروع کنید. لازم نیست در 5 دقیقه اول همه زندگیتان را رو کنید. همه چیز را آرام آرام و کاملاً عادی شروع کنید.

·         همیشه رفتاری دوستانه داشته باشید. صمیمیت و برون گرایی را نمی توانید تحمیل کنید. سعی کنید همیشه و با همه رفتاری اجتماعی و دوستانه داشته باشید. با این روش هر زمان که خواستید به ملاقات مدیرعاملتان بروید یا با غریبه ای که نظرتان را جلب کرده سر گفتگو را باز کنید کاملاً طبیعی جلوه خواهید کرد.

لحنتان را بشناسید

هر که می گوید نباید هیچوقت خودتان را سانسور کنید بیهوده گفته است. هیچوقت نباید در مراسم ترحیم لطیفه تعریف کنید یا در مهمانی گریه سر دهید. هر موقعیت اجتماعی آداب و رسوم خود را دارد.

اما نباید مقررات اجتماعی را وحی منزل بدانید. سعی کنید تجربه کنید و از تغییرات گاه و بیکار نترسید. آنهایی که استاد گپ های کوتاه و پیدا کردن دوست های تازه هستند می دانند چه چیز قابل قبول است و چه چیز نیست. شناختن لحنتان و توجه به آن نیاز به مشاهده و آزمایش و تجربه دارد.

شوخ طبعی

چند جمله شوخ طبع بودن شما را نمی رساند اما خنده یکی از بهترین مولفه های یک ارتباط موفق است. بیشتر شوخ طبعی ها جزء یکی از موارد زیر هستند:

·         تعجب – یک چیز غیرمنتظره می تواند خنده دار به نظر برسد.

·         اغراق – داستان ها و مثال هایی که فرای واقعیت باشد باعث خنده دار شدن مطلب می شود.

·         کنایه – اگر خیلی منفی باشد شاید موجب ناراحتی طرف مقابل شود اما اگر استادانه و برخلاف جهت اغراق بیان شود نوعی شوخ طبعی است.

·         زمینه مورد نظر – بعضی رفتارها یا کارها به خاطر آن زمینه خاص خنده دار به نظر می رسند. خیلی حرف ها اگر به جا زده شوند مفید هستند اما در زمان های دیگر کاملاً نابجا خواهند بود.

·         داستان

داستان ها

داستان گویی یکی از مهمترین جنبه های گپ های کوتاه است. برای گفتن داستان های جالب به چند نکته باید توجه داشته باشید:

·         آخر داستان را بدانید. باید بدانید داستان را چطور تمام کنید تا تاثیرگذار باشد.

·         با یک تله شروع کنید. داستان را با یک سوال یا نظر که توجه را جلب می کند شروع کنید. مثلاً "این من را یاد وقتی می اندازد که ...." می تواند شروع خوبی برای آماده کردن فرد مقابل برای شنیدن یک داستان باشد.

·         داستان باید کوتاه باشد. وقت را با توضیح دادن پیشینه داستان اگر اهمیتی ندارد تلف نکنید. حرف های اضافی را سانسور کنید و فقط قسمت های مهم را تعریف کنید. با این روش توجه فرد مقابل را برای زمان بیشتری به خودتان معطوف می کنید.

·         تصویرسازی کنید. داستان را با احساس و با خلق تصویر بیان کنید. وقتی می توانید بگویید، "نمی تونی تصور کنی اتاق چقدر شلوغ بود جای سوزن انداختن هم نبود" نگویید، "اتاق خیلی شلوغ بود". گفتن داستان ها به زبان اول شخص و استفاده از توصیفات کوتاه اما واضح توجه فرد مقابل را بیشتر جلب می کند.

·         نقشه را فراموش نکنید. داستانتان را تمرین کنید و ببینید کدام قسمت ها بیشتر جلب توجه می کند. داستان های زیادی هست که من بارها تعریف می کنم و یاد گرفته ام روی کدام قسمت ها باید تاکید بیشتری کنم و از کدام قسمت ها باید سریعتر بگذرم.

·         آنرا شخصی کنید. از گفتن داستان هایی که خودتان نقشی در آن ندارید خودداری کنید چون هیچ اطلاعاتی درمورد شخصیت شما به طرف مقابل نمی دهد.

·         مخاطب را درگیر کنید. فقط نباید  از اول تا آخر شما حرف بزنید. باید به داستان های طرف مقابل هم گوش کنید و از او سوال کنید. اینکار باعث می شود از این توجه و علاقه شما خوششان بیاید.

راهکارهایی برای شکستن یخ مکالمه

عمومی

·         سوال های آزاد

-        درمورد فلان چیز برایم بگو...

-        چطور تونستی ....

·         درمورد سختی ها بپرسید

-        سخت ترین قسمت کارت چه بود؟

-        عجیب ترین مشتری که تا به حال داشتی چطوربود؟

·         سوال های پیگیر

-        چرا؟

-        چطور اتفاق افتاد؟

-        آنجا چه اتفاقی افتاد؟

·         اول گوش کنید، بعد حرف بزنید

-        بهترین قانون برای گفتگو این است که اجازه بدهید طرف مقابل اول حرف بزند، و شما به حرف های او خوب گوش کنید و بعد جواب بدهید. تکرار برخی کلمات و کلمات تایید نشان دهنده این واقعیت است که خوب به حرفهای او گوش داده اید و حرفهایش را متوجه شده اید.

·         نگران عوض شدن موضوع بحث نباشید

-        نگران عوض شدن طبیعی موضوع بحث با پیش رفتن گفتگو نباشید. اگر شما درمورد چیزی حرف می زده اید اما الان موضوع حرف زدنتان عوض شده، این یک نقطه مثبت است. به خاطر اینکه اگر مکالمه به هر دلیل متوقف شود، می توانید بدون ایجاد تغییر در موضوع به آنچه می گفتید برگردید.

کار

·         چه چیز کارت برایت لذت بخش است؟

·         این کار را چطور شروع کردی؟

·         سخت ترین قسمت کارت چیست؟

اجتماعی

·         چه جور فیلم هایی دوست داری؟

·         درمورد خانواده ات برایم بگو.

·         رستوران مورد علاقه ات کجاست؟

·         بهترین مسافرتی که تا حالا رفتی کجا بوده؟

عکس دختر , عکس دختر ایرانی , عکس ایرانی , عکس بازیگران ایرانی , عکس بازیگر ایرانی, عکس زنان ایرانی, عکس زیباترین دختر ایرانی, عکس پسر ایرانی, عکس پسران ایرانی ، u;s nojv , u;s nojv hdvhkd , u;s hdvhkd

:: بازدید از این مطلب : 504
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 29 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عکس دختر ایرانی

" کلون "  بانک دادهای املاک منطقه 22 تهران

روشهای موثر برای رسیدن به خودباوری

باور کردن خود یکی از اولین قدم ها به سمت موفقیت است. اگر به خودتان اعتماد نداشته باشید، موفق شدن در کارها خیلی سخت می شود.

مراحل

1. یک شعار برای خود انتخاب کنید و هر روز آنرا برای خودتان تکرار کنید.

2. یاد بگیرید که نظر شما تنها نظری است که اهمیت دارد. افکار و نظرات بی اهمیت دیگران را کنار بگذارید. فقط خودتان هستید که باید واقعیت زندگی را برای خود آشکار کنید.

3. در محل کار، مدرسه یا خانه نظرات خود را بیان کنید. وقتی در ارتباطات خود با دیگران مطیع و سلطه پذیر نباشید آنوقت به خود و نظراتتان اعتماد و اطمینان پیدا می کنید.

4. همه چیز را امتحان کنید حتی اگر ندایی در ذهنتان بگوید که ممکن نیست. حتی کوچکترین پیروزی ها می تواند به شما اعتبار ببخشد و باعث شود دفعه بعدی که با یک مشکل یا هدف روبه رو شدید بیشتر به خودتان اعتماد کنید.

5. رفتارهای دفاعی را کنار بگذارید. وقتی به خودتان می گویید که نمی توانید به یک هدف خاص در زندگیتان برسید، قبل ازاینکه حتی تلاشی کرده باشید اجازه می دهید که شکست بخورید. پس این رفتارها را کنار بگذارید و همیشه متضاد این را به خودتان دیکته کنید.

6. دور و برتان را با افرادی پر کنید که تحسینشان می کنید. وقتی با کسانی هستید که افراد موفقی هستند بیشتر می توانید خودتان را باور کنید. از این افراد کمک بخواهید تا به شما نشان دهند که چطور برای رسیدن به اهدافشان تلاش کرده اند.

7. برای خودتان هدف تعیین کنید. وقتی هدف داشته باشید کنترل در دستان شماست.

8. باید تشخیص دهید که چه موقع به هدفتان می رسید تا به بالا بردن اعتماد به نفستان کمک کند.

9. دلیل شکستتان را پیدا کنید. برای هر کسی پیش می آید که نتواند به هدفی دست پیدا کند اما اگر از شکست هایتان درس بگیرید احتمال موفقیتتان بیشتر می شود.

10. برای قضاوت درمورد موفقیتتان انتظارات واقع بینانه داشته باشید. قبل از اینکه برای دویدن آمادگی جسمانی لازم را پیدا نکرده باشید نباید از خودتان توقع داشته باشید که بتوانید 4 کیلومتر را بدوید.

11. به انتقادات گوش دهید اما اجازه ندهید متقاعدتان کند که کمتر از آن چیزی هستید که واقعا هستید. بعضی منتقدان برای بزرگ تر جلوه دادن خودشان دوست دارند شما را خرد کنند اما خیلی های دیگر هم هستند که توصیه های انتقادی بسیار خوب در اختیارتان می گذارند که به کمک آن می تواند خودتان را ارتقاء دهید.

12. وقت و انرژیتان را به دیگران اختصاص دهید. وقتی اینکار را می کنید، فیدبک مثبت از طرف مقابل دریافت می کنید و احترام آنها را به دست می آورید. با این روش خودتان هم کم کم احترام بیشتری برای خودتان قائل خواهید شد.

13. خودتان را باور کنید تا بهترین باشید.

نکات

·      اجازه ندهید دیگران اعتماد به نفستان را پایین بیاورند.

·       اگر کسی به شما گفت که فلان کار را نمی توانید بکنید، حرفش را باور نکنید.

·      نقاط منفیتان را مثل هدف تیراندازی بدانید و تا می توانید به سمت آنها تیر شلیک کنید. این باعث می شود اعتماد به نفستان بالا رود.

هشدارها

·         قبل از اینکه خودتان را باور کنید باید خودتان را بشناسید. باید بدانید که چه چیز برای شما بهتر عمل میکند.

·         اگر می خواهید به خودتان ایمان پیدا کنید باید خوب با زیر و بم شخصیتتان آشنا شوید.

عکس دختر , عکس دختر ایرانی , عکس ایرانی , عکس بازیگران ایرانی , عکس بازیگر ایرانی, عکس زنان ایرانی, عکس زیباترین دختر ایرانی, عکس پسر ایرانی, عکس پسران ایرانی ، u;s nojv , u;s nojv hdvhkd , u;s hdvhkd

:: بازدید از این مطلب : 585
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 29 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عکس دختر ایرانی


" کلون "  بانک دادهای املاک منطقه 22 تهران


این روزها شاید خیلی‌ها نتوانند به خاطر مشغله کاری به اندازه کافی بخوابند. بیشتر وقت‌ها مردم به جز نداشتن احساس خواب‌آلودگی از اهمیت خواب برسلامتیشان غافل هستند. داشتن خواب کافی از جنبه‌های مختلف برای سلامتی مفید است، مثل عملکرد ذهن، کنترل وزن، عضله سازی، مقاومت دربرابر تاثیرات پیری، و ترمیم بافت های نرم و مفاصل.

احتمالاً از بعضی از این جنبه‌های مهم آگاه هستید. بیشتر افراد می‌فهمند که بدون خواب کافی عملکرد مغز و حافظه آنها دچار مشکل می شود. این فقط یک مشکل کوتاه مدت نیست. بااینکه تحقیقات به تازگی در حال انجام است اما تصور بر این است که کمبود خواب مزمن با بسیاری از اختلالات زوال عصبی و از دست دادن جدی عملکرد مغزی در سالهای پایانی زندگی مرتبط است.

تعداد کمی از مردم از اهمیت خواب در کاهش‌وزن و عضله‌سازی آگاه هستند. بدون داشتن خواب کافی، بدن به اندازه کافی هورمون رشد که یک هورمون چربی‌سوز مهم در بدن است، تولید نمی‌کند. علاوه بر این، کمبود خواب موجب تغییراتی در هورمون‌های بدن می‌شود که گرسنگی را کنترل می‌کند، و طبیعتاً موجب افزایش احساس گرسنگی، پرخوری و نتیجتاً افزایش‌ وزن می‌شود.

هورمون رشد همچنین در تحریک رشد‌عضلانی ناشی از ورزش نیز تاثیرگذار است، ازاینرو، فقدان خواب کافی به طور جدی در گرفتن نتیجه خوب از برنامه تمرینی تداخل ایجاد می‌کند. برای آنها که تمرینات سنگینی انجام می‌دهند، کاهش هورمون رشد ناشی از فقدان خواب کافی موجب به تاخیر افتادن ریکاوری عضلات شده و وضعیتی ایجاد می‌کند که تمرینات سنگین عضلات را سریعتر از آنچه بدن قادر به ترمیم آن باشد، تجزیه می‌کند. این مسئله موجب از دست رفتن حجم عضلانی و آسیب‌های جدی می‌شود.

سایر بافت‌های بدن نیز درست مثل عضلات به خاطر پایین آمدن سطح هورمون رشد ناشی از کمبود خواب، سریعتر تجزیه می‌شوند، مثل بافت‌های پیوندی مفاصل و حتی پوست. با گذشت زمان، کمبود ‌خواب موجب پیری زودرس بافت‌های بدن شده و پیر شدن پوست را افزایش می‌دهد و مفاصل را در معرض آرتروز قرار می‌دهد.

تجربه نشان داده است که در درمان افراد مبتلا به سندرم‌های درد، اکثر بیمارانی که کمبود خواب دارند حساسیت بیشتری درمقابل درد نشان می‌دهند و بیشتر در معرض حملات و سخت‌شدن عضلات قرار می‌گیرند. یکی از بیمارانی که سالها با او کار می‌کردم با تغییر ساعت‌های خوابش از 3 تا 4 ساعت به 6 تا 7 ساعت، تغییرات فاحشی نشان داد. با داشتن خواب بیشتر، عضلات او شل‌تر شده و سختی خود را از دست دادند. این تغییر دقیقاً با تغییر میزان خواب او مرتبط بوده است چراکه میزان استرس و سایر عوامل زندگی او تقریباً یکسان بوده‌اند.

تا اینجا احتمالاً از اهمیت خواب کافی آگاه شده‌اید. حال ببینید "کافی" چه میزان است؟ این مسئله تاحدودی متغیر است اما برای اکثر افراد 7 ساعت خواب بدون اخلال در شب برای تولید میزان کافی هورمون رشد کافی به نظر می‌رسد. بعضی افراد به کمی بیشتر از این میزان خواب نیاز دارند و برخی دیگر هم می‌توانند با کمتر از این سر کنند اما حداقل 7 ساعت خواب مناسب به نظر می‌رسد.

اگر شما کمتر از این میزان می‌خوابید، اگر خوابتان را بیشتر کنید از تغییرات عالی که در زندگیتان ایجاد می‌شود شگفت زده خواهید شد. با خواب بیشتر نه فقط هوشیاری بیشتری خواهید داشت، بلکه از برنامه‌های کاهش وزن و تمریناتتان نتیجه بهتری خواهید گرفت و ظاهرتان نیز بسیار بهتر و سرحال تر خواهد شد.

عکس دختر , عکس دختر ایرانی , عکس ایرانی , عکس بازیگران ایرانی , عکس بازیگر ایرانی, عکس زنان ایرانی, عکس زیباترین دختر ایرانی, عکس پسر ایرانی, عکس پسران ایرانی ، u;s nojv , u;s nojv hdvhkd , u;s hdvhkd

:: بازدید از این مطلب : 496
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 29 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عکس دختر ایرانی

 

" کلون "  بانک دادهای املاک منطقه 22 تهران 

 

تاکتیک های جدید تجارت اغلب بر ایجاد برندها و محصولات بین المللی تاکید دارد، اما قبل از ایجاد هر محصول، ارزیابی تقاضای بالقوه در سراسر دنیا اهمیت بسیار زیادی دارد. بااینکه کمپانی ها و شرکت های بسیاری این جنبه را در تولید یک برند یا محصول جدید در نظر می گیرند اما برخی از شرکت فقط بر کسب تحسین و استقبال جهانی و شناخته شدن در سراسر دنیا متمرکز می شوند. و نتیجه چیزی نخواهد بود جز ناامید شدن مشتری و فروش ناامیدکننده.

 

کمپانی های بخش تولید و خدمات دریافته اند که برای دستیابی به اقتصاد معیار باید سیاست های مدیریتی برپایه استراتژی های جدید بیزنس طرح ریزی کنند. قادر به فروش یک محصول خاص یا به بازار آوردن یک برند در سطح جهانی به افزاش کارایی فعالیت های مرتبط صنعتی آنها مثل بسته بندی محصول، گرافیک و تبلیغات آنها نیز کمک می کند. همچنین می توانند از منافع ناشی از استفاده تکنولوژی، مشخصات محصول و مواد خام متداول نیز بهره ببرند. اما حرف زدن درمورد حفظ آن حضور جهانی بسیار ساده تر از انجام آن است. ساده ترین راه حل شرکت ها تشخیص اولویت ها در کشورهای مختلف و ایجاد تغییرات کوچک در طرح پایه محصول است. این بهترین راه برای بهینه کردن محصول یا خدمات برای بازار جهانی و محلی است. استراتژی های بیزنس با مدیریت کارآمد جریان های سرمایه منابع انسانی و سایر عوامل تولید در ارتباط است.

استفاده از فناوری اطلاعات در تقریباً همه انواع فرایندهای صنعتی با رشد استراتژی ها و تاکتیک  ها در ارتباط است با کمک اینترنت، اطلاعات مربوط به ایده ها و طرح های جدید بسیار سریع در سراسر جهان پخش می شود. به همین دلیل است که استراتژی هایی که از رشد محصولات یا تسهیلات حمایت می کند باید با سرعتی بیشتر از قبل حرکت کند. هر تاکتیک یا استراتژی بیزنس که به روز نباشد، در دستیابی به اهداف دپارتمانی و سازمانی ناکارآمد تلقی خواهد شد.

استراتژی های جدید بیزنس بر استفاده از آخرین ابزارهای ارتباطی مثل کنفرانس های ویدئویی و ایمیل برای بهبود ارتباط در سازمان و همچنین با مشتریان تاکید دارد. تکنیک های مدیریت پروژه که در برخی از بزرگترین کمپانی های چندملیتی مثل سونی، اینتل، مایکروسافت، تایم و سایرین استفاده می شود بر مبنای این استراتژی های بیزنس است. با عادی شدن ادغام شرکت های چند میلیارد دلاری، کمپانی ها بر ایجاد استراتژی های خلاقانه تر به جای تمرکز خالی بر تکنیک های پذیرفته شده تمرکز می کنند. سازمان هایی مثل Merck و Glaxo-Welcome که با ادغام چند شرکت رشد کرده اند، خط تولید محصول بین المللی خود را با کمک استراتژی ها و تکنیک های بیزنس تشخیص داده اند.

با کمک استراتژی های خرید، غول های جهانی مراکز تولید را در محل های صنعتی با کمترین هزینه و در کمترین زمان ممکن تشکیل می دهند. اگر استراتژی های مدرن بیزنس به کار روند، می توانند تفاوت های کشوری را به راحتی از میان بردارند. از این استراتژی ها می توان برای روش های خلاق مدیریت پروژه که به ایجاد یکپارچگی و اقتصاد فروش کمک می کند، استفاده کرد. این تکنیک ها خلاقیت علمی را تشویق کرده و به ایجاد توانایی اجرای تعهدات و ارائه استانداردهای بالاتر رضایت مشتریان کمک می کند. استراتژی های مدرن بیزنس بر محور تولید و بازاریابی محصولات و برندهای بین المللی که بعدها وارد بازارهای محلی می شوند استوار است. به همین ترتیب، در دنیای امروز که رو به جهانی شدن است، بحث بومی سازی جزء لاینفک تقریباً کلیه استراتژی ها شده است.

 

 

 

 

 

عکس دختر , عکس دختر ایرانی , عکس ایرانی , عکس بازیگران ایرانی , عکس بازیگر ایرانی, عکس زنان ایرانی, عکس زیباترین دختر ایرانی, عکس پسر ایرانی, عکس پسران ایرانی ، u;s nojv , u;s nojv hdvhkd , u;s hdvhkd

:: بازدید از این مطلب : 750
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 29 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عکس دختر ایرانی

 

" کلون "  بانک دادهای املاک منطقه 22 تهران


یک آسمانخراش شگفت انگیز در تایوان طراحی شده است که ظاهری شبیه به یک درخت دارد و تحقق آسمانخراشهایی است که پیش از این در مجموعه فیلمهای علمی تخیلی جنگهای ستاره ای دیده شده بود.
به گزارش ، به تازگی تصاویری منتشر شده که مربوط به طرحهای یک آسمانخراش جدید و پیشرو است که در آینده قرار است در افق شهر "تایچونگ" واقع در تایوان ساخته شود تایچونگ سومین شهر بزرگ تایوان است که به تازگی موفق شد جایزه اول یک مسابقه طراحی را برنده شود.
این برج Floating Observatories (منظرگاههای شناور) نام دارد. ساختمان اصلی به یک درخت پوشیده از 8 منظرگاه شناور شبیه است که این منظرگاهها همانند برگهای یک درخت طبیعی بالا و پایین می روند.
هر منظرگاه همانند یک آسانسور عمل می کند و گنجایش حمل 80 نفر را دارد افرادی که سوار بر این برگها می شوند می توانند از چشم انداز افق دور لذت ببرند.
برطبق اظهارات معماران، این منظرگاهها قرار است با یک ماده سبک و نرم بر روی یک مسیر عمودی بر روی ساختمان ساخته شوند اطراف این مسیر عمودی را یک میدان الکترومغناطیسی قوی احاطه کرده است.
براساس گزارش دیلی میل، در ساخت این آسمانخراش از فناوریهای سبز دوستدار محیط زیست شامل توربینهای بادی و پیلهای خورشیدی استفاده خواهد شد. انتظار می رود که ساخت این ساختمان از سال 2012 آغاز شود.









 

 

 

عکس دختر , عکس دختر ایرانی , عکس ایرانی , عکس بازیگران ایرانی , عکس بازیگر ایرانی, عکس زنان ایرانی, عکس زیباترین دختر ایرانی, عکس پسر ایرانی, عکس پسران ایرانی ، u;s nojv , u;s nojv hdvhkd , u;s hdvhkd

:: بازدید از این مطلب : 661
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 29 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عکس دختر ایرانی

" کلون "  بانک دادهای املاک منطقه 22 تهران

از این 5 راهکار برای شارژ انرژیتان وقتی در محل کار احساس خستگی می کنید، استفاده کنید.

یک تکه کوچک شکلات بخورید

شکلات نه تنها باعث تقویت حس و حال ما می شود بلکه تحقیقات نشان داده است که خوردن آن کمک می کند بدن اندورفین تولید کند که انرژی را بالا می برد. وقتی کم مانده پشت میز کار خوابتان ببرد، یک تکه کوچک شکلات تیره بیندازید دهانتان و تغییر را احساس کنید.

دو لیوان آب خنک بنوشید

منظورمان از آن لیوان های خیلی بزرگ نیست—دو فنجان آب هم کافی است. یکی از دلایل اصلی خستگی کم آب شدن بدن است (خیلی وقت ها متوجه نمی شوید که بدنتان کم آب شده، فقط  احساس خستگی می کنید). یکی از معلم های دبیرستانم ما را مجبور می کرد که بعد از ناهار سر کلاس حساب دیفرانسیل دو لیوان آب بخوریم و قسم می خورم که باعث می شد تا آخر کلاس کاملاً هوشیار باشیم و به هیچ وجه خسته نشویم.

نقاشی های بی معنی بکشید

اگر مدام خمیازه می کشید و نمی توانید روی کنفرانسی که در آن شرکت کرده اید تمرکز کنید، یک تکه کاغذ و خودکار از کیفتان بیرون بکشید و روی آن شروع به نقاشی کردن کنید: قلب، تک شاخ، رنگین کمان و ...هرچیز مسخره ای که به ذهنتان می رسد. چند وقت پیش با متخصصی مصاحبه کردم که گفت اینکار کمک می کند مغز بتواند بهتر تمرکز کند. خیلی جالب است، نه؟ و وقتی بتوانید روی کاری که می کنید تمرکز کنید، کمتر خمیازه خواهید کشید و فکر چرت زدن دیگر به سرتان نمی زند.

چیزی حاوی ویتامین C بخورید

یک پرتقال را از وسط نصف کنید یا در کافه شرکت یک لیموناد سفارش دهید. مهم این است که کمی ویتامین C به بدتان برسانید. تحقیقات نشان می دهد که ویتامین C موجب سرزندگی می شود . علائم سندرم خستگی را کاهش می دهد.

خودتان را بکشید

طبق علم پزشکی چینی، کمی خم شدن و کشیدن خودتان به سمت جلو ذخیره باقیمانده انرژی که بین کلیه هایتان مانده را فعال می کند.

عکس دختر , عکس دختر ایرانی , عکس ایرانی , عکس بازیگران ایرانی , عکس بازیگر ایرانی, عکس زنان ایرانی, عکس زیباترین دختر ایرانی, عکس پسر ایرانی, عکس پسران ایرانی ، u;s nojv , u;s nojv hdvhkd , u;s hdvhkd

:: بازدید از این مطلب : 475
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 29 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عکس دختر ایرانی

" کلون "  بانک دادهای املاک منطقه 22 تهران

این روزها ما بیشتر وقتمان را پشت میز کار و خیره به صفحه مانیتور کامپیوتر میگذرانیم. در این ساعات مجبورید پشت تلفن با مشتری ها صحبت کنید، ایمیل ها را بخوانید، گزارش هایتان را تایپ کنید، یا یک پروژه را ارزیابی کنید. اینکه مجبورید اینهمه کار را باهم انجام دهید به این معنی نیست که نمی توانید چند دقیقه ای هم در روز برای خودتان وقت بگذارید.

ورزش های ساده ای هست که می توانید نشسته پشت میز کار یا ایستاده کنار آن انجام دهید. این ورزش ها به شما کمک میکند گردش خونتان را تقویت کنید تا ذهنتان هوشیارتر شود و هم بازده کاریتان و هم اعتماد به نفستان افزایش یابد. 

این ورزش بخصوص یک حرکت اصلاحی از تمرینات پیلاتس است که قدرت عضلات شکم و کمر شما را تقویت می کند. صاف بنشینید، به صورتیکه شانه ها کاملاً ریلکس باشند. سپس روی نافتان تمرکز کنید، یک نفس عمیق داخل ریه بکشید و با تجسم اینکه نافتان را به سمت پایین یعنی به سمت کف صندلی هل می دهید، نفس را بیرون دهید. همانطور که آرام نفس می کشید شکم را به همان وضعیت نگه دارید. سعی کنید تا 10 ثانیه به همان وضعیت بمانید. اگر این حرکت را فقط روزی 3 مرتبه انجام دهید مطمئن باشید که بعد از یک هفته تفاوت ایجاد شده را احساس می کنید. 

تمرینات کِگِل (Kegel) را هم می توانید بدون اینکه همکارانتان متوجه شوند انجام دهید. می توانید با کشیدن عضلات لگن خاصره به سمت بالا در عین تو کشیدن و سفت کردن عضلات شکم این تمرینات را انجام دهید. این احساس باید به شما دست بدهد که انگار می خواهید ادرارتان را نگه دارید. سعی کنید تا 10 ثانیه این وضعیت را نگه دارید و این حرکت را نیز حداقل سه مرتبه در روز انجام دهید. 

روی دستها و بازوهایتان هم کار کنید. این تمرین قدرتتان را بیشتر کرده، گردش خونتان را تقویت می کند و میزان هوشیاریتان را نیز ارتقاء می بخشد. توپ های فشاری هم برای تسکین استرس و هم برای قوی کردن دست ها تمرین بسیار خوبی است. وقتی مشغول صحبت با تلفن هستید، با مشتریانتان حرف می زنید، یا فکر میکنید، این تمرین را انجام دهید. همچنین می توانید از وزنه های سبک برای تقویت عضلات جلوبازوی خود استفاده کنید. این حرکت ها را فقط یک مرتبه در روز (2 ست 10 تکرار) و سه مرتبه در هفته انجام دهید. 

از وزنه مخصوص پا هم می توان بعنوان یک حرکت اصلاحی دیگر برای عضلات جلوبازو استفاده کرد. می توانید از آن در حالت نشسته برای تقویت عضلات جلوپا و پشت پا استفاده کنید. در حالت نشسته یک پا را بالا بیاورید، آن را مستقیم بالا بیاورید و بعد پایین ببرید. این حرکت را در 3 ست 10 تکرار برای هر پا انجام دهید. در تمرین دیگر، پایتان را بالا آورده و با تمام قدرت و فشار به عقب هل داده و بعد پایین ببرید. 

از همه مهمتر، حرکات کششی را فراموش نکنید. ممکن است باعث شود همکارانتان متعجب به شما نگاه کنند اما وقتی بازده کارتان بالا رود و مثل بقیه پشت میز چرت نزنید، خیلی زود می بینید که آنها هم از روی شما تقلید می کنند. حرکت کششی هم فشار وارد بر عضلات را تسکین می دهد و هم گردش خون را در بدنتان تقویت میکند. 

حرکت کششی مخصوص دونده ها را می توانید با ایستادن کنار دیوار انجام دهید. دست ها را روی دیوار قرار داده و پاها را عقب ببرید. پشتتان را کاملاً صاف نگه داشته، به سمت دیوار خم شوید و وزنتان را روی دست هایتان بیندازید. 

برای انجام حرکات کششی مربوط به گردن، صاف روی صندلیتان بنشینید، به آرامی گردنتان را به هر چهار طرف اصلی بگردانید: اول به جلو، بعد به عقب، بعد به راست و بعد به چپ. در هر طرف حداقل 10 ثانیه مکث کنید. 

حرکات کششی شانه ها و دست ها را با بلند کردن یک دست درست بالا سر و بعد مشت کردن آن به صورتیکه شست بیرون باشد، انجام دهید. مشت را رها کنید و دوباره مشت کنید. این حرکت را 5 مرتبه برای همان دست انجام دهید و بعد دستتان را عوض کنید. 

در محل کار از صندلی استفاده کنید که کاملاً استاندارد میز کامپیوتر باشد تا عضلات در حالت تعادل قرار گیرند و هیچ صدمه ای به کمر و گردتان وارد نشود. 

عکس دختر , عکس دختر ایرانی , عکس ایرانی , عکس بازیگران ایرانی , عکس بازیگر ایرانی, عکس زنان ایرانی, عکس زیباترین دختر ایرانی, عکس پسر ایرانی, عکس پسران ایرانی ، u;s nojv , u;s nojv hdvhkd , u;s hdvhkd

:: بازدید از این مطلب : 531
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 29 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عکس دختر ایرانی

 

" کلون "  بانک دادهای املاک منطقه 22 تهران

 

در زندگی با آدم‌های زیادی برخورد می‌کنید که کنار آمدن با آنها بسیار دشوار است و از سخت‌ترین این آدم‌ها آنهایی هستند که همیشه احساس ریاست می‌کنند. این دسته از آدم‌ها طبیعتاً سلطه‌جو هستند و می‌خواهند همه از آنها تبعیت کنند و حرف خودشان را به کرسی بنشانند. وقتی کسی با حرف آنها مخالفت کند، معمولاً حالت دفاعی می‌گیرند و گستاخانه رفتار می‌کنند. این افراد نه‌تنها تنفر همه را جلب می‌کنند بلکه مایه آزار اطرافیانشان هم خواهند بود. کنار آمدن با اینگونه افراد خیلی سخت به نظر می‌رسد. اگر شما هم از این دسته افراد در اطرافتان دارید و دوست دارید بدانید چطور باید با آنها رفتار کنید، حتماً این مقاله را مطالعه کنید!

مهربان باشید

اولین قدم برای مقابله با افراد ریاست‌طلب این است که با آنها مهربان باشید. شاید غیرعادی به نظر برسد اما مطمئن باشید که موثر است. این افراد معمولاً انتظار دارند که شما با عصبانیت واکنش دهید و شما باید خلاف توقع آنها رفتار کنید. با محبت با این افراد برخورد کنید و بااینکار باعث خواهید شد که کمی به طرز رفتار خودشان فکر کنند.

او را مخاطب قرار دهید

حرفهایی که می‌زند را نادیده نگیرید. درعوض دیدگاه‌ها او را تحسین کنید اما بگویید که بااینحال ترجیح می‌‌دهید کارها را با رویکرد خودتان انجام دهید. برای برخورد با رفتار دفاعی او، آرام اما قاطع عمل کنید.

 ناامیدی‌هایتان را رها کنید

وقتی کسی ریاست‌طلب باشد و سعی کند که حرفایش را به شما تحمیل کند، از طرز رفتار او ناراحت خواهید شد و احساس ناامیدی خواهید کرد. این مسئله موجب بروز احساسات منفی شده و اعتمادبه‌نفستان را از دست می‌دهید. سعی کنید ناامیدی‌هایتان را رها کنید چون این افکار می‌تواند منبع استرس شما شوند.

قاطع باشید

افراد ریاست‌طلب می‌خواهند با افکار و عقایدشان شما را تحت‌تاثیر قرار دهند. برای آنها مشخص کنید که قصد تغییر رفتارتان را ندارید. اعتماد‌به‌نفس شما نقش مهمی در این زمینه دارد. وقتی این افراد ببینند که شما از خودتان مطمئن هستید و به افکارتان پایبندید، بالاخره دست از تحمیل عقایدشان برمی‌دارند.

مودبانه حرفتان را بزنید

به‌آرامی و مودبانه به فرد ریاست‌طلب بگویید که وقتی سعی می‌کند رفتارهای شما را کنترل کند چه احساسی پیدا می‌کنید. به او بفهمانید که اظهارنظرهای گستاخانه او احساسات شما را جریحه‌دار می‌کند. جلب توجه آنها به این موضوع باعث می‌شود کمی به رفتارها و حرفهایشان بیشتر فکر کنند.

به او احترام بگذارید

همه دنبال احترام هستند، اینطور نیست؟ پس چرا باید فرد ریاست‌طلب از این قاعده مستثنی باشد؟ درست است که رفتارشان موج منفی می‌فرستد و حتی ممکن است رابطه شما را با آنها خراب کند اما دلیلی هم ندارد که با آنها با بی‌ادبی رفتار کنید. به آنها احترام بگذارید. رفتار مثبت شما شاید بتواند به رفتارهای ریاست‌مآبانه آنها پایان دهد.

 

عکس دختر , عکس دختر ایرانی , عکس ایرانی , عکس بازیگران ایرانی , عکس بازیگر ایرانی, عکس زنان ایرانی, عکس زیباترین دختر ایرانی, عکس پسر ایرانی, عکس پسران ایرانی ، u;s nojv , u;s nojv hdvhkd , u;s hdvhkd

:: بازدید از این مطلب : 454
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 29 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عکس دختر ایرانی

 

" کلون "  بانک دادهای املاک منطقه 22 تهران

1. مهارت حرف‌زدن یک شگفتی است. برای تولید یک عبارت، تقریباً 100 عضله در سینه، گردن، فک، زبان و لب‌ها باید با هم همکاری کنند. هر عضله دسته‌ای متشکل از صدها یا هزاران فیبر است. برای هماهنگی این عضلات، نورون‌هایی بسیار بیشتر از حد لازم برای پای یک ورزشکار لازم است تا این عضلات را منقبض کنند. فقط هر یک نورون حرکتی می‌تواند حرکت را در 2000 فیبر عضلانی موجود در عضله ساق تحریک کند. اما نورون‌هایی که تارهای صوتی یا حنجره را کنترل می‌کنند، می‌توانند فقط به یک تا دو-سه سلول عضلانی بچسبند.

2. هر کلمه یا عبارت کوتاهی که بر زبان می‌آید با الگوی حرکت عضلانی خاص خود همراه است. کلیه اطلاعات لازم برای بر زبان آوردن یک عبارت مثل "حال شما چطور است؟" در مغز در قسمت گفتار ذخیره می‌شود. اما این برنامه ثابت نیست. اگر دچار زخمی در دهان باشید که مانع تلفظ عادی کلمات شود، این حرکات تغییر می‌کنند و به شما این امکان را می‌دهند کلمات را تا حد امکان نزدیک به حالت عادی بر زبان آورید.

3. یک کلمه ساده "سلام" می‌تواند اطلاعات زیادی را منتقل کند. تن صدا نشان می‌دهد که گوینده شاد است، خسته است، ناراحت است، عجله دارد، عصبانی است، ترسیده است، خشن است و شدت این حالات، کنایه، توجه و مهربانی، حمایت یا شوخ‌طبعی آن را نیز مشخص می‌کند. حس یک عبارت ساده می‌تواند برحسب مدت حرکت هر عضله، با سرعت حرکات و کسری از ثانیه تغییر کند.

4. انسان‌ها می‌توانند حدود 14 حرکت در هر ثانیه تولید کنند درحالیکه بخش‌های جدا از دستگاه گفتار مثل زبان، لب‌ها، فک و سایر قسمت‌ها قادر نیستند بیشتر از 2 حرکت در ثانیه ایجاد کنند.

5. انسان‌های اولیه دستگاه گفتاری ابتدایی و اولیه از صدا‌های بصری، لامسه و شنوایی داشتند که شبیه به گفتار حیوانات بوده است. فقط زمانیکه نیاز به نشان دادن اشیاء از طریق سمبل‌ها و صحبت کردن با فردی دیگر درمورد تولدات ذهنی خود بودند حرف زدن اتفاق می‌افتاده است. این مغز خاص انسان بوده که توانایی اینکار را به او می‌داده است.

اولین زبان سمبلیک 5/2 میلیون سال پیش پدیدار شد که انسان شروع به ساختن اولین ابزارهای سنگی کرد. این توانایی مطمئناً نقش مهمی در رشد و پیشرفت ارتباط سمبلیک داشته است. صحبت کردن صحیح و کامل 150،000 سال پیش اتفاق افتاد که انسان صدایی مشابه با آنچه انسان مدرن به زبان می‌آورد از خود تولید کرد.

دهان، بینی و حنجره به یک دستگاه تبدیل شدند که در آن هوا به‌خاطر وضعیت بهتر زبان و لب‌ها، به حروف صدادار و بی‌صدا تبدیل می‌شد. علاوه‌براین، یادگیری دستورزبان و صرف‌ونحو درنتیجه یک فرایند تکاملی پدید آمد درحالیکه توانایی نوشتن برآمد تفسیر آوایی آیکون‌های اولیه بوده است.

6. گفتار زاده شده یا یاد گرفته شده است؟ موارد مشهور از گم شدن کودکان در جنگل قبل از سن سه سالگی (که زبان عمدتاً یادگرفته می‌شود) و پیدا کردن آنها در سالها بعد نشان داده است که طی آن دوران توانایی محدودی در یادگیری زبان انسانی داشته اند و یادگیری زبان نیاز به ایجاد رابطه با دیگران دارد. به نظر می‌رسد که مغز دوره‌ای دارد که در آن گفتار را یاد می‌گیرد و اگر این دوره نادیده گرفته شود، فرد بعدها قادر به کسب مهارت گفتار نخواهد بود. مهارت گفتار فقط با حضور در یک اجتماع و در سن رشد مغزی ایجاد می‌شود.

7. گفتار پیچیده انسان به دو هسته مغزی مرتبط است که زبان را کنترل می‌کنند (کنترل حرف زدن، ذخیره اطلاعات و ادغام قوانین دستورزبان) و در نیمکره چپ مغز قرار دارد. آنچه می‌خواهیم بر زبان بیاوریم در ناحیه‌ای در نیمکره چپ که "منطقه ورنیک" (Wernicke zone) نام دارد تولید می‌شود. این قسمت با "منطقه بروکا" (Broca zone) که مسئول قوانین دستورزبان است در ارتباط می‌باشد. ضربه‌ها از این نواحی به عضلات دخیل در گفتار می‌روند. این مناطق با سیستم بصری (به همین دلیل می‌توانیم بخوانیم) و سیستم شنیداری (به همین دلیل می‌توانیم حرف‌های دیگران را بشنویم، درک کنیم و به آن پاسخ دهیم) نیز در ارتباط است و همچنین یک بانک حافظه برای یادآوری عبارات مهم و باارزش دارد.

همین نیمکره چپ حرکات دست راست را کنترل می‌کند و 99 درصد از انسان‌ها راست‌دست هستند. نیمکره چپ همچنین مرکز تفکر تحلیلی است که با توانایی‌های منطقی در ارتباط است.

8. با ظهور زبان حدود 50،000 سال پیش، تحول و پیشرفتی ناگهانی در تکامل گفتار پدید آمد.

گفته می‌شود که 6000 زبان مدرن دنیا همه ریشه در یک زبان مادر واحد داشته‌اند زیراکه 50،000 سال پیش انسانها جمعیتی بسیار اندک و فقط حدود 1000 نفر بوده‌اند. امروز، سه خانواده بزرگ از زبان‌های انسانی وجود دارد.

9. به بسیاری از میمون‌ها از نژادهای بومبو، شمپانزه، گوریل یا اورانگوتان، زبان علامات یا اداره علامت‌های گرافیکی یا کامپیوتری آموزش داده شده است. برخی از آنها قادر بوده‌اند تا 1000 کلمه را یاد بگیرند (روزانه 40 کلمه تازه) اما آگاهی موقت آنها پوچ است. درنتیجه، همه اینها به توانایی‌های مغز برمی‌گردد.

10. درمورد نحوه پدید آمدن زبان انسانی سه فرضیه اصلی وجود دارد:

الف) خوردن سلوسیبین (psilocybin) که یک آلکالوئید روان‌گردان موجود در برخی قارچ‌ها است توسط انسان‌های اولیه که می‌توانسته بخش‌های تکامل‌یافته مغز مثل منطقه بروکا را تحریک کرده باشد. نقاشی‌های عصر نوسنگی بر روی دیوارها، انسان را با دست‌های پر از قارچ نشان می‌دهد که بازگو کننده این تئوری است.

ب) مبحث تکاملی درمورد ابداعات مغز، مکانیزم‌هایی که موجب یک رشد مشخص شده‌اند، صحبت می‌کند. ممکن است پیشرفت گفتار به‌خاطر باروری یا بقای انسان صورت گرفته باشد.

ج) ممکن است فقط یک جهش یا تحول توانایی گفتار را ایجاد کرده باشد. زبان‌های انسانی ساختاری یکسان دارند که می‌تواند ذاتی و از ویژگی‌های گونه‌ها انگاشته شوند. محققان امریکایی در سال 2001 روی کروموزم 7 ژنی کشف کردند که نبود آن بین اعضای یک خانواده موجب بروز دشواری‌هایی برای تولید کلمات و درک آنها شود، حتی اگر آن افراد، انسانهایی واقعاً باهوش بوده باشند. این نشان می‌دهد که زبان به هوش کلی ارتباطی ندارد و همچنین بیانگر این واقعیت است که گفتار پایه و اساسی ژنتیکی دارد.

 

عکس دختر , عکس دختر ایرانی , عکس ایرانی , عکس بازیگران ایرانی , عکس بازیگر ایرانی, عکس زنان ایرانی, عکس زیباترین دختر ایرانی, عکس پسر ایرانی, عکس پسران ایرانی ، u;s nojv , u;s nojv hdvhkd , u;s hdvhkd

:: بازدید از این مطلب : 595
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 29 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عکس دختر ایرانی
فال شماره ی 393 (تبسم)

گره از کار جهان بگشاید

می فگن رندان نظری بهتر از این        بر در میکده میکن گذری بهتر از این

توضیح:

سعی کنید به کسانی که از زندگی و لحظات آن حدااکثر استفاده را می کنند توجه داشته باشی تا شاید فکر آنها گره از کار بسته شما باز نماید کسی که به نصیحت گوش دهد فرزن خوب مادر است.

عکس دختر , عکس دختر ایرانی , عکس ایرانی , عکس بازیگران ایرانی , عکس بازیگر ایرانی, عکس زنان ایرانی, عکس زیباترین دختر ایرانی, عکس پسر ایرانی, عکس پسران ایرانی ، u;s nojv , u;s nojv hdvhkd , u;s hdvhkd

:: بازدید از این مطلب : 512
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 27 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عکس دختر ایرانی
شما هم حتما این تبلیغ رو تو تلویزیون دیدید 


مادر:بچه هااا وقت شامه شما گُشنتون نیست؟
دختر:مامان من اسنک پنیری میخوام 
پسر:منم فیله مرغ میخوام
پدر:منم یه غذای جدید 
مادر:فقط همینااااا پمینا دست به کار شو ،شام حاااااضره ، تو شگفت انگیزی پمینا !!!!!

حالا مکالمه رو داشته باشین تو خانواده ما :

من:مامان ساعت 10شام درست نکردی؟ گشنمونه 
مامان :خب بچه ها چی میخورید؟
من :چلو کباب 
مامانم:برو بابا باز رفتی تو فیلم! 4 تا تخم مرغ داریم چطور درستشون کنیم؟؟ 
من:با سیب زمینی سرخ کرده
داداشم:منم نیمرو میخام 
بابام:واسه منم یه اُملت خوشمزه درست کنید 
مامانم:منم آبپز میخورم ، دخترم پس برو واسه همه درست کن :))
من: 0-0 فقط همینا!!!!!!؟؟؟؟
یه وقت کم نباشه !! 
یعنی من الان باید بگم تو شگفت انگیزی تخم مرغ جون که انقد تنوع داری و نمیذاری ما از گرسنگی بمیریم :))

عکس دختر , عکس دختر ایرانی , عکس ایرانی , عکس بازیگران ایرانی , عکس بازیگر ایرانی, عکس زنان ایرانی, عکس زیباترین دختر ایرانی, عکس پسر ایرانی, عکس پسران ایرانی ، u;s nojv , u;s nojv hdvhkd , u;s hdvhkd

:: بازدید از این مطلب : 537
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 27 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عکس دختر ایرانی

女の子 オリジナル のデコメ絵文字اگه یه مرد ایتالیایی دنبالت کرد،بدون خوشگلی女の子 オリジナル のデコメ絵文字

(タイトルなし) のデコメ絵文字اگه یه مرد آمریکایی دنبالت کرد،بدون بانمکی(タイトルなし) のデコメ絵文字

☆生活☆ のデコメ絵文字اگه به مرد فرانسوی دنبالت کرد،بدون کاملی☆生活☆ のデコメ絵文字

泣く+えーん+ドクロ のデコメ絵文字اگه به مرد ایرانی دنبالت کرد....泣く+えーん+ドクロ のデコメ絵文字

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

بدووووووووووووووووووووووووووووووو

فقط بدووووووووووووووووو!

عکس دختر , عکس دختر ایرانی , عکس ایرانی , عکس بازیگران ایرانی , عکس بازیگر ایرانی, عکس زنان ایرانی, عکس زیباترین دختر ایرانی, عکس پسر ایرانی, عکس پسران ایرانی ، u;s nojv , u;s nojv hdvhkd , u;s hdvhkd

:: بازدید از این مطلب : 490
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 27 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عکس دختر ایرانی

همیشـہ دقـیقاً وقتے پر از حرفی

えんぴつ のデコメ絵文字وقتے بغــض میــکنی えんぴつ のデコメ絵文字

وقتے داغونی

えんぴつ のデコメ絵文字وقتے دلت شکستهえんぴつ のデコメ絵文字

دقیقـاً همیـن وقـتا


اونقدر حرف دآرے ڪـہ فقط میتونے بگے :

بیخـــیآل...

عکس دختر , عکس دختر ایرانی , عکس ایرانی , عکس بازیگران ایرانی , عکس بازیگر ایرانی, عکس زنان ایرانی, عکس زیباترین دختر ایرانی, عکس پسر ایرانی, عکس پسران ایرانی ، u;s nojv , u;s nojv hdvhkd , u;s hdvhkd

:: بازدید از این مطلب : 518
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 27 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عکس دختر ایرانی

دارم میبینمت نظر بده؟؟؟؟؟؟؟؟؟

عکس دختر , عکس دختر ایرانی , عکس ایرانی , عکس بازیگران ایرانی , عکس بازیگر ایرانی, عکس زنان ایرانی, عکس زیباترین دختر ایرانی, عکس پسر ایرانی, عکس پسران ایرانی ، u;s nojv , u;s nojv hdvhkd , u;s hdvhkd

:: بازدید از این مطلب : 532
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 27 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عکس دختر ایرانی
سلام خوبین؟ خوشین؟ سلامتین؟ 

اینم آخرین پست من تو این وبلاگ .... 

ان شاءالله فردا همه با هم میخوایم بریم یه جای بزرگ تر و خوشگل تر و صد البته شیک تر... 

که اول از همه باید از داداش  گلمون تشکر کنیم برای اینهمه زحمتشون و بعد از زحمات آبجیا و داداشای گلم... 

البته مطمئنم دل همه برای اینجا و خاطراتی که داشتیم تنگ میشه ولی ان شاءالله اینجا باشه برای نسل بعد ما .... 

خوب  دیگه کاری ندارم خدافظیم که کردم من دیگه رفتم وسایلم رو جمع کنم که فردا بریم. 

خدافظ همگی.... 

 

عکس دختر , عکس دختر ایرانی , عکس ایرانی , عکس بازیگران ایرانی , عکس بازیگر ایرانی, عکس زنان ایرانی, عکس زیباترین دختر ایرانی, عکس پسر ایرانی, عکس پسران ایرانی ، u;s nojv , u;s nojv hdvhkd , u;s hdvhkd

:: بازدید از این مطلب : 501
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 27 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عکس دختر ایرانی

چیه نگاه میکنی ؟؟

بزن به چاک ...!

 

ﭘﺴﺮﺩﺭ ﭘﺎﺭﮎ ﻋﺎﺷﻖ یک ﺩﺧﺘﺮ ﺷﺪ.


ﺭﻓﺖ ﻭ ﮐﻨﺎﺭ ﺍﻭ ﺭﻭﯼ ﻧﯿﻤﮑﺖ ﻧﺸﺴﺖ و ﺑﻪ ﺩﺧﺘﺮ ﮔﻔﺖ: ﻋﺎﺷﻘﺘﻢ.


ﺩﺧﺘﺮ : ﮔﻔﺖ ﺧﻮﻧﻪ ﺩﺍﺭﯼ؟؟؟


ﭘﺴﺮ ﮔﻔﺖ : ﻧﻪ


ﺩﺧﺘﺮ ﮔﻔﺖ : ﻣﺎﺷﯿﻦ ﺩﺍﺭﯼ؟؟؟


ﭘﺴﺮ ﮔﻔﺖ : ﻧﻪ


ﺩﺧﺘﺮ ﮔﻔﺖ : ﭘﻮﻝ ﺩﺍﺭﯼ؟؟؟


ﭘﺴﺮ ﮔﻔﺖ : ﻧﻪ


ﺩﺧﺘﺮ ﮔﻔﺖ : ﺷﻐﻞ ﺩﺍﺭﯼ؟؟؟


ﭘﺴﺮ ﮔﻔﺖ : ﻧﻪ


ﺩﺧﺘﺮ ﮔﻔﺖ : ﺑﺰﻥ ﺑﻪ ﭼﺎﮎ


ﭘﺴﺮﮔﻔﺖ : ﻭﻗﺘﯽ ﻭﯾﻼ ﺗﻮی ﻭﻟﻨﺠﮏ ﺩﺍﺭﻡ ،ﺧﻮﻧﻪ ﻣﯿﺨﺎﻡ ﭼﯿﮑﺎﺭ؟؟؟


ﻭﻗﺘﯽ ﺭﺍﻧﻨﺪﻩ ﺷﺨﺼﯽ ﺩﺍﺭﻡ، ﻣﺎﺷﯿﻦ ﻣﯿﺨﺎﻡ ﭼﯿﮑﺎﺭ؟؟؟


ﻭﻗﺘﯽ ﮐﺎﺭﺧﻮﻧﻪ ﺩﺍﺭﻡ، ﺷﻐﻞ ﻣﯿﺨﺎﻡ ﭼﯿﮑﺎﺭ؟؟؟؟


ﻭﻗﺘﯽ ﺻﺎﺣﺐ ﯾﮏ ﺷﺮﮐﺖ ﺑﺰﺭﮔﻢ، ﭘﻮﻝ ﻣﯿﺨﺎﻡ ﭼﯿﮑﺎﺭ؟؟؟؟؟


ﺩﺧﺘﺮ ﮔﻔﺖ : ﻋﺎﺷﻘﺘﻢ!


ﭘﺴﺮﮔﻔﺖ : ﺑﺰﻥ ﺑﻪ ﭼﺎﮎ

عکس دختر , عکس دختر ایرانی , عکس ایرانی , عکس بازیگران ایرانی , عکس بازیگر ایرانی, عکس زنان ایرانی, عکس زیباترین دختر ایرانی, عکس پسر ایرانی, عکس پسران ایرانی ، u;s nojv , u;s nojv hdvhkd , u;s hdvhkd

:: بازدید از این مطلب : 505
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 27 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عکس دختر ایرانی

کامم از خاطرات شیرینت تلخ تلخ است
مثل قهوه فالی که هر روز به امید آمدنت سر میکشم

تو انتخاب منی
کاش میدانستی بین هزاران هراز نفر چگونه صاحب قلبم شدی
کاش تومرا میفهمیدی
کاش کامم با تو شیرین میشد
ب*اران

عکس دختر , عکس دختر ایرانی , عکس ایرانی , عکس بازیگران ایرانی , عکس بازیگر ایرانی, عکس زنان ایرانی, عکس زیباترین دختر ایرانی, عکس پسر ایرانی, عکس پسران ایرانی ، u;s nojv , u;s nojv hdvhkd , u;s hdvhkd

:: بازدید از این مطلب : 513
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 27 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عکس دختر ایرانی

گفت به امید دیدار
می گویم لعنت به دیداری که تورا از من جدا کند
گفت بفهم مرا
می گویم لعنت به من که جز عشق هیچ نمیفهمم
ودیگر هیچ نگفت
من ماندم و هزار حرف ناگفته
من ماندم و چشمانی مانده در حسرت
من ماندم و انتظاری به بلندای زندگی، به سختی مرگ

ب*اران

عکس دختر , عکس دختر ایرانی , عکس ایرانی , عکس بازیگران ایرانی , عکس بازیگر ایرانی, عکس زنان ایرانی, عکس زیباترین دختر ایرانی, عکس پسر ایرانی, عکس پسران ایرانی ، u;s nojv , u;s nojv hdvhkd , u;s hdvhkd

:: بازدید از این مطلب : 749
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 27 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عکس دختر ایرانی

از دنیای پر تلاطم من
تا ساحل امن حضور تو
فاصله ای است
به بزرگی یک طوفان در اقیانوسی به نا امنی رویا
من دعا میخوانم
تا شاید خدایی که در آسمانها بر مسند حکمت و رحمتش تکیه زده
ناجیش را از سر لطف برایم بفرستد
آنگونه که طوفانش بارانی شود
به زیبایی مهر به بزرگی عشق
ب*اران

عکس دختر , عکس دختر ایرانی , عکس ایرانی , عکس بازیگران ایرانی , عکس بازیگر ایرانی, عکس زنان ایرانی, عکس زیباترین دختر ایرانی, عکس پسر ایرانی, عکس پسران ایرانی ، u;s nojv , u;s nojv hdvhkd , u;s hdvhkd

:: بازدید از این مطلب : 589
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 27 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عکس دختر ایرانی

وقتی که گرگ بره نما شد چه می‌کنید؟!

شیطان خدا نکرده خدا شد چه می‌کنید؟!

در معبدی که خاطره‌ها در عبادتند

برقی جهید و قبله دو تا شد چه می‌کنید؟!

این خار این وَبالِ لبِ چینه‌های لخت

سالار باغ آینه‌ها شد چه می‌کنید؟!

این پیرزن که خون اساطیر می‌خورد

خاتون قصه‌گوی شما شد چه می‌کنید؟!

ای چشم‌های سبز تماشا اگر شبی

یک در کنار پنجره وا شد چه می‌کنید؟

* علی حیدری  *

عکس دختر , عکس دختر ایرانی , عکس ایرانی , عکس بازیگران ایرانی , عکس بازیگر ایرانی, عکس زنان ایرانی, عکس زیباترین دختر ایرانی, عکس پسر ایرانی, عکس پسران ایرانی ، u;s nojv , u;s nojv hdvhkd , u;s hdvhkd

:: بازدید از این مطلب : 487
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 27 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عکس دختر ایرانی

در خیالات خودم در زیر بارانی که نیست

می رسم با تو به خانه،از خیابانی که نیست

می نشینی روبرویم،خستگی در می کنی

چای می ریزم برایت،توی فنجانی که نیست

بازمی خندی ومی پرسی که حالت بهتر است؟!

باز می خندم که خیلی،گرچه می دانی که نیست

چشم می دوزم به چشمت،می شود آیا کمی

دستهایم را بگیری،بین دستانی که نیست..؟!

وقت رفتن می شود،با بغض می گویم نرو...

پشت پایت اشک می ریزم, توی ایوانی که نیست

بعد تو این کار هر روز من است

باور این که نباشی،کار آسانی که نیست.....

عکس دختر , عکس دختر ایرانی , عکس ایرانی , عکس بازیگران ایرانی , عکس بازیگر ایرانی, عکس زنان ایرانی, عکس زیباترین دختر ایرانی, عکس پسر ایرانی, عکس پسران ایرانی ، u;s nojv , u;s nojv hdvhkd , u;s hdvhkd

:: بازدید از این مطلب : 596
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 27 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عکس دختر ایرانی

صبح با صدای زنگ ساعت آغاز میشود
بیدار میشوم
روبروی آینه مینشینم
موهایم را میبافم
به صورتم دستی میکشم
ولبخند زدن را تمرین میکنم
حال آماده ام
به زندگی سلام میکنم
ب*اران

عکس دختر , عکس دختر ایرانی , عکس ایرانی , عکس بازیگران ایرانی , عکس بازیگر ایرانی, عکس زنان ایرانی, عکس زیباترین دختر ایرانی, عکس پسر ایرانی, عکس پسران ایرانی ، u;s nojv , u;s nojv hdvhkd , u;s hdvhkd

:: بازدید از این مطلب : 695
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 27 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عکس دختر ایرانی

تو دوستم نداری و من
زیر تمام قول و قرارهایمان میزنم
فقط برای تو مینویسم
که سخت دلتنگ توام
میدانم میخوانی و باز
اخمهایت را درهم میکشی
اما میدانم ته دلت قنج میرود
از لبخند چشمانت پیداست
ب*اران

عکس دختر , عکس دختر ایرانی , عکس ایرانی , عکس بازیگران ایرانی , عکس بازیگر ایرانی, عکس زنان ایرانی, عکس زیباترین دختر ایرانی, عکس پسر ایرانی, عکس پسران ایرانی ، u;s nojv , u;s nojv hdvhkd , u;s hdvhkd

:: بازدید از این مطلب : 483
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 27 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عکس دختر ایرانی

وقتی در عین نا امیدی
امید کسی میشوی
یعنی
تو هنوز بنده منتخب خدایی
پس
به خاص بودنت ببال
و بشکرانه الطاف پروردگارت
به دنیا لبخند بزن
ب*اران

عکس دختر , عکس دختر ایرانی , عکس ایرانی , عکس بازیگران ایرانی , عکس بازیگر ایرانی, عکس زنان ایرانی, عکس زیباترین دختر ایرانی, عکس پسر ایرانی, عکس پسران ایرانی ، u;s nojv , u;s nojv hdvhkd , u;s hdvhkd

:: بازدید از این مطلب : 519
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 27 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عکس دختر ایرانی

صدای غرش رعد و نم نم باران
میگوید
فصل عاشقان نزدیک است
خوب که گوش بسپاری
صدای گامهای پاییز از دور بگوش میرسد
ب*اران

عکس دختر , عکس دختر ایرانی , عکس ایرانی , عکس بازیگران ایرانی , عکس بازیگر ایرانی, عکس زنان ایرانی, عکس زیباترین دختر ایرانی, عکس پسر ایرانی, عکس پسران ایرانی ، u;s nojv , u;s nojv hdvhkd , u;s hdvhkd

:: بازدید از این مطلب : 490
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 27 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عکس دختر ایرانی

فرم ثبت نام خادمین معنوی امام رضا (ع)

السلام علیک ایها الامام الرئوف علی بن موسی الرضا


آیا شما هم دوست دارید به جمع خادمین معنوی امام علی بن موسی الرضا علیه السلام بپیوندید ؟
به دلهای صاف و بی ریای بسیاری از مردم ایران که نگاه میکنی شوق و ارادتی ویژه به حضرت امام رضا علیه السلام ، تنها یادگار شجره طیبه امامت در خاک ایران می یابی که این مهر و شوق و ارادت را با دنیا عوض نمیکنند . سیل انبوه مشتاقانی که هرروز پروانه وار گرد آن مضجع نورانی میگردند گواه این مدعاست . مردمانی که از راههای دور و نزدیک ، بی تکلف و خالصانه غبار راه زندگی را در زلال بیکران دریای مهر و رافت رضوی شستشو میدهند و از زیارتشان توشه ای برای دنیا و آخرتشان به همراه می برند . این شوق زیارت هنگامی دیدنی تر میشود که می بینی هر زائری در جای جای حرم سعی میکند که خدمتی هر چند کوچک در حد جارو کردن و یا جفت کردن کفشهای زائران دیگر به این آستان ملکوتی بنماید . از هر زائری که سوال کنی در ته دلش دوست دارد که روزی خادم امام رضا علیه السلام باشد ، اما طبیعی است که این امکان خدمتگزاری در محیط حرم برای بسیاری از مشتاقان فراهم نخواهد شد ، با توجه به اینکه هم اکنون نیز مشتاقان زیادی در صف این خدمت به انتظار نشسته اند . اما واقعا چرا ما امروز خادم آن حضرت در محل کار ، زندگی و یا تحصیل خود نباشیم . برنامه سمت خدا به لطف و یاری حضرت حق و عنایات حضرت امام رضا علیه السلام این بار میخواهد پایه گذار حرکتی باشد که در آن خدمت به امام رضا و زائرانش محدود به محدوده حرم رضوی در مشهد نباشد . هر دوستدار امام رضا خادمی باشد که در محل کار یا منزل یا محل تحصیل خود در یک روز از سال به صورت نمادین وظیفه خادمی حضرت را بر عهده بگیرد و خدمتی شایسته به مکتب رضوی ، زائران رضوی و یا شیعیان و محبین رضوی بنماید باشد که همه ما را نیز در شمار ارادتمندانش به حساب بیاورند . هرکس با ثبت نام در این طرح به جمع کسانی خواهد پیوست که دوست دارند حداقل یک روزشان را در سال به این کار اختصاص دهند. این روز میتواند روز تولد خود فرد ، سالروز ازدواج ، سالروز تولد فرزند ، سالروز فوت یا شهادت یکی از نزدیکان و ... باشد که ویژگی خاصی داشته باشد که به سادگی از یاد نرود ، به عنوان مثال یک پزشک در این روز که خود را خادم آن حضرت نامیده ، بیماران را به دید زائرین و محبین آن حضرت ببیند ، با محبت و عطوفت بیشتری با آنان برخورد کند ، دستمزدی از آنها دریافت نکند و یا کمتر دریافت کند و یا اگر دریافت میکند عوائد آن روز را به مصرفی که حضرت رضا علیه السلام می پسندد برساند . یک تعمیرکار ، یک کاسب ، یک کارمند ، یک دانش آموز ، یک روحانی ، یک معلم ، یک دانشجو ، یک خانم خانه دار ، ... میتوانند با این نگاه برای خود در آن روز خدمتی شایسته تعریف کنند .اگر واقعا کاری ندارند حداقل رفتار خود را در آن روز مرضی حضرت رضا بگردانند . مثلا یک خانم خانه دار و یا یک فرد بازنشسته میتواند در روزی که با خود عهد خادمی حضرت را بسته مثلا مقداری قرآن و یا نماز بخواند و یا کار خیری دیگری انجام دهد به نیت تمام محبین و زائرین امام رضا که اکنون در خاک آرمیده اند و دستشان از دنیا کوتاه است و شاید وارثی که به یاد آنها باشد نداشته باشند و یا به قولی بد وارث باشند . شاید تجربه یک روز بدون گناه تجربه ای باشد که از این روز قابل دسترسی و تسری به سایر ایاممان باشد . به هرحال به دنبال آنیم که فرهنگ خدمت به دوستداران حضرت رضا و انجام اعمالی که موجب خشنودی آن حضرت هستند و پرهیز از انجام اعمالی که قلب آن حضرت را خدای ناکرده مکدر میکند دستاورد این حرکت باشد . شاید خیلی ها بخواهند بی ریا و در سکوت به مفاد این طرح عمل کنند بدون آن که کسی با خبر شود و یا شاید هم اکنون نیز دارند این خدمت را انجام میدهند اما حرف ما این است که ثبت نام در این طرح و بیان تجربیات و دریافتها ، نکته ای  است که همه ما میتوانیم به یکدیگر منتفل کنیم و به قول یکی از بزرگان از تنها خوری معنوی هم به دور باشیم . قطعا تشکیل جمعی که همگی به خدمت می اندیشند در ایجاد فضایی که در آن رفتارهای امام رضا پسند فراگیر خواهد شد بسیار کمک خواهد کرد . پس همین حالا ثبت نام کنید و دوستان ، اطرافیان ،همسر ، فرزندان ، والدین و خواهران و برادرانتان را به عضویت در این کار خیر تشویق نمایید . ما نیز تلاش خواهیم کرد نقش یک مبلغ و یادآور را داشته باشیم و خود نیز کمر خدمت به خادمان قبله هشتم ببندیم . ما سعی خواهیم کرد که از طریق ایجاد وبلاگ ، چاپ و انتشار بروشور، ارسال پیامک به اعضا و... روزهای خدمت خادمان را یادآوری نماییم . منتظرتان هستیم . یا علی

عکس دختر , عکس دختر ایرانی , عکس ایرانی , عکس بازیگران ایرانی , عکس بازیگر ایرانی, عکس زنان ایرانی, عکس زیباترین دختر ایرانی, عکس پسر ایرانی, عکس پسران ایرانی ، u;s nojv , u;s nojv hdvhkd , u;s hdvhkd

:: بازدید از این مطلب : 438
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 27 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عکس دختر ایرانی

تا حالا دیدی یکی اینجوری خودشو خیس کنه ههههههه

 

برو ادامه مطلب می فهمی چه می گم!!

عکس دختر , عکس دختر ایرانی , عکس ایرانی , عکس بازیگران ایرانی , عکس بازیگر ایرانی, عکس زنان ایرانی, عکس زیباترین دختر ایرانی, عکس پسر ایرانی, عکس پسران ایرانی ، u;s nojv , u;s nojv hdvhkd , u;s hdvhkd

:: بازدید از این مطلب : 535
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 27 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عکس دختر ایرانی

http://s5.picofile.com/file/8146862500/%D8%B9%DA%A9%D8%B3_%D8%AE%D9%86%D8%AF%D9%87_%D8%AF%D8%A7%D8%B1_%D8%AE%D9%81%D9%86.gif

خسته نباشید

می گم بادست می انداختید راحت ترنبودید؟!...

عکس دختر , عکس دختر ایرانی , عکس ایرانی , عکس بازیگران ایرانی , عکس بازیگر ایرانی, عکس زنان ایرانی, عکس زیباترین دختر ایرانی, عکس پسر ایرانی, عکس پسران ایرانی ، u;s nojv , u;s nojv hdvhkd , u;s hdvhkd

:: بازدید از این مطلب : 461
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 27 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عکس دختر ایرانی

پوشک ندارن خرابکاری کنن چه می شه

عکس خفن خنده دار

عکس های خفن باحال

گلچین واقعی از جالب ترین عکس های خنده دار جدید رو در ادامه مطلب بیبینین

عکس دختر , عکس دختر ایرانی , عکس ایرانی , عکس بازیگران ایرانی , عکس بازیگر ایرانی, عکس زنان ایرانی, عکس زیباترین دختر ایرانی, عکس پسر ایرانی, عکس پسران ایرانی ، u;s nojv , u;s nojv hdvhkd , u;s hdvhkd

:: بازدید از این مطلب : 453
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 27 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عکس دختر ایرانی

سوتی جدید ایرانی+عکس خنده دار

عکس دختر , عکس دختر ایرانی , عکس ایرانی , عکس بازیگران ایرانی , عکس بازیگر ایرانی, عکس زنان ایرانی, عکس زیباترین دختر ایرانی, عکس پسر ایرانی, عکس پسران ایرانی ، u;s nojv , u;s nojv hdvhkd , u;s hdvhkd

:: بازدید از این مطلب : 413
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 27 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عکس دختر ایرانی
طنازی های باحال ایرونی جماعت

عکس دختر , عکس دختر ایرانی , عکس ایرانی , عکس بازیگران ایرانی , عکس بازیگر ایرانی, عکس زنان ایرانی, عکس زیباترین دختر ایرانی, عکس پسر ایرانی, عکس پسران ایرانی ، u;s nojv , u;s nojv hdvhkd , u;s hdvhkd

:: بازدید از این مطلب : 558
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 27 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عکس دختر ایرانی

بیبینین دل تون آبشه!!

عکس دختر , عکس دختر ایرانی , عکس ایرانی , عکس بازیگران ایرانی , عکس بازیگر ایرانی, عکس زنان ایرانی, عکس زیباترین دختر ایرانی, عکس پسر ایرانی, عکس پسران ایرانی ، u;s nojv , u;s nojv hdvhkd , u;s hdvhkd

:: بازدید از این مطلب : 438
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 27 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عکس دختر ایرانی

باتوجه به اینکه از سوی سایپا ، تحویل خودروهای چانگان شروع شده است ، دفترچه راهنمای فارسی هر دو مدل خودروی چانگان CS35 و چانگان EADO را براتون آماده کردم که با دانلودش به تمام وجوهات ماشینتون اشراف کامل داشته باشید. البته مطالعه کاتالوگ اصلی و زبان انگلیسی هم توصیه میشود. زیرا که در هنگام ترجمه ، بعضا اشتباهات ناخواسته هم وجود دارد.


آدرس سایت جدید با مدیریت جدید

http://changan-iran.blogsky.com


این راهنماهای فارسی توسط بخش فنی سایپا یدک تهیه شده است و راهنمای رسمی و اصلی میباشند. یادآوری ارائه این مطلب توسط کاربر محترم آرمان صورت گرفته است.




کاتالوگ فارسی ( دفترچه رهنمای فارسی ) چانگان CS35 را از لینک زیر دانلود کنید.


Download_CS35_Farsi


http://s4.picofile.com/file/8175166642/Changan_CS35_Farsi.rar.html





کاتالوگ فارسی ( دفترچه رهنمای فارسی ) چانگان EADO را از لینک زیر دانلود کنید.


Download_EADO_Farsi


http://s6.picofile.com/file/8175168326/Changan_EADO_Farsi.rar.html



اینم عکس CS35 با رنگ سفید صدفی و 3 پوششه و بالاترین کیفیت رنگ





دوستانی که احتمالا با گیربکس دنده اتوماتیک رانندگی نکرده و کمتر آشنا هستند ، راهنمای سریع براتون نوشتم که انشالله راهگشا باشه.

نکته : گیربکس هردو ماشین چانگان CS35 و EADO از برند برتر AISIN ژاپن هست که برای چانگان گیربکسی پیشترفته ، ساده و بسیار کارآمد طراحی و ساخته هست که با هماهنگی بسیار خوب با واحد کنترل ، سواری لذتبخش و راحتی را فراهم میکنه. گیربکس این ماشین بسیار حرفه ای و ساده طراحی شده و نیاز به شیفتر و اهرم اضافی هم نداشته و همه چیز با یک اهرم و ساده تر از هر چه فکر میکنید ، قابل انجام هست.


changan cs35


1-ماشین شما در لحظه تحویل در دنده P قرار دارد که ترمز دستی هم بالا هست.

برای روشن کردن ، پس از گفتن بسم الله و توکل بر پروردگار ، چک کنید که حتما دنده P باشد .

پدال ترمز را فشار داده و سوئیچ بزنید. چراغهای کنترلی روشن و پس از چند ثانیه خاموش میشوند.


2-برای حرکت به جلو کافی هست که پدال ترمز را گرفته ، دنده را براحتی به قسمت D انتقال دهید.

الان برای حرکت و یک سواری لذتبخش آماده هستید. کافیست که ترمز دستی را خوابانده و فشار روی پدال ترمز را کم کنید.

بدون نیاز به گاز دادن هم خودرو به حرکت درمی آید. پا را که از ترمز برداشتید ، با یک گاز نرم حرکت پیروزمندانه شما آغاز میشود.


3-نگران ترافیک نباشید.با ترمز گرفتن ماشین خاموش نمیشود. اگر ترافیک روان هست و مکث 10 تا 15 ثانیه بیشتر ندارید که بذارید در همان دنده D باشه. با هر بار برداشتن فشار از روی پدال ترمز ، حرکت شروع میشود. گاز نرم کفایت میکند.


4-اگر مکث ترافیک بیشتر از 10 الی 15 ثانیه هست ، توصیه میکنم که دنده را براحتی روی N قرار بدهید تا ماشین خلاص شود. البته در این حالت توصیه میکنم که ترمز دستی را بکشید . پس از حرکت ترافیک ، مجددا براحتی دنده را روی D گذاشته و دستی را خوابانده و با برداشتن فشار از روی پدال ترمز حرکت کنید.


5-برای دنده عقب رفتن هم کافی هست که اهرم دسته دنده روی R قرار بگیرد.

دقیقا مشابه حالتهای قبل با برداشتن فشار پا از روی اهرم ترمز ، ماشن حرکت میکند.

فقط حواستون به عقب باشه و سریع حرکت نکنید. این روزها ترافیک زیاد هست و باید بیشتر دقت کنید.


6-برای حالت تیپ ترونیک هم کافی هست که اهرم دنده بیاد روی قسمت D که همان حرکت خودکار هست.

حالا اگر توی سربالایی و یا سرپایینی هستید ، و قصد دارید که خودتون دنده را عوض کنید ، بازهم مثل آب خوردن میمونه.

کافی هست در همان قسمت D که هستید ، اهرم را به سمت چپ (راننده) حرکت بدید که بره روی حالت تیپ ترونیک.

برای افزایش دنده + و برای کاهش دنده به سمت - حرکت بدهید. اگر هم خواستید برید حالت اتوماتیک ، کافی هست که براحتی اهرم را در همان قسمت D اولیه ببرید.


7-وقتی در حالت D هست روی کامپیوتر جلوی چشمتان D نمایش داده میشه.

وقتی هم که در حالت تیپ ترونیک هستید در کامپیوتر اعداد دنده نمایش داده میشه. مثلا 1و2و3و4


8-رسیدید به منزل و بعد از پارک ، ترمز را گرفته ، مجددا بذارید روی P و دستی را بکشید و پا را از ترمز بردارید و خاموش کنید. فقط قبل از خاموش کردن ، کلید جمع کن برقی آینه را بزنید تا خودش آینه را اتوماتیک جمع کنه .



9-نکته مهم اینست که در حالت D با فشار سریع برروی پدال گاز ، سیستم تمایل به دنده معکوس دارد. پس نیاز به گاز سریع نیست . گاز را نرم شروع و در صورت نیاز به سرعت بالاتر به تدریج برروی پدال گاز فشار دهید. گاز دادن سریع ، موجب دنده معکوس میشود. زیاد به ماشین فشار نیارید . ماشین خودش همه کارها را میکنه. شما فقط حواستان به جلو باشه و لذت ببرید.


10-دوستان بدون پلاک ، جدا از تردد خودداری کنید. فقط ببرید در پارکینگ و کمی صبر کنید تا پلاک بیاد و بعد دور دور کنید. منم اگه زیاد تستش کردم برای راهنمایی شما دوستان و وضعیت کلی ماشین بوده. وگرنه ریسک اینکار خیلی بالا هست.


آدرس سایت جدید با مدیریت جدید

http://changan-iran.blogsky.com

عکس دختر , عکس دختر ایرانی , عکس ایرانی , عکس بازیگران ایرانی , عکس بازیگر ایرانی, عکس زنان ایرانی, عکس زیباترین دختر ایرانی, عکس پسر ایرانی, عکس پسران ایرانی ، u;s nojv , u;s nojv hdvhkd , u;s hdvhkd

:: بازدید از این مطلب : 6016
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 27 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عکس دختر ایرانی

عید نوروز 1394 مبارک

چانگانی ها خوش باشید و پاینده

انشالله که همگی سال خوب و خوش و موفقی داشته باشیم


عکس دختر , عکس دختر ایرانی , عکس ایرانی , عکس بازیگران ایرانی , عکس بازیگر ایرانی, عکس زنان ایرانی, عکس زیباترین دختر ایرانی, عکس پسر ایرانی, عکس پسران ایرانی ، u;s nojv , u;s nojv hdvhkd , u;s hdvhkd

:: بازدید از این مطلب : 475
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 27 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عکس دختر ایرانی

(توجه 1 : این پست به تدریج تکمیل میشه.)

(توجه 2 : تصاویر صفحه اصلی این پست برای ماشین خودم هست.)

(توجه 3 : تصاویری که از سوی سایر دوستان ارسال شده است با نام خودشون منتشر شده است.)


سلام به همه دوستان عزیز. انشالله که سال خوب و خوشی را شروع کرده باشید. لحظات آرام و ایمن همراه با شادی برای تک تکتون آرزومندم. بررسی و تحلیل جزئیات چانگان را با راهنمایی هایی که تو این چند وقته از شما دوستان دریافت کردم ، در این پست قرار میدم تا بیشتر ماشینتون را بشناسید و بهتر لذت ببرید.



به درخواست بعضی دوستان و اصرار بر اینکه عکس از ماشین خودم ، قرار بدم ، تصاویر اصلی را از ماشین خودم گذاشتم. هرچند که خیلی تمایل داشتم که عکسهای رسیده از سایر دوستان را در سایت قرار بدم . البته هنوز هم دلیل این اصرار را متوجه نمیشم.مثلا قرار بود ماشین من خاص و با آپشنهای متفاوت باشه ؟ بهر حال بگذریم.الان ماشین من با آقا جمشید که قبلا عکسش را گذاشتم چه فرقی میکنه ؟ فقط مال ایشون خیلی تمیزتر هست و ظاهرا چسبی هم نداره.



(توجه 4 : نکات با شماره نوشته شده تا مطالعه راحتتر باشه.)

(توجه 5 : درحال حاضر مطلب و یا تصاویر خاصی از دوستان ایدویی به دستم نرسیده ! به محض دریافت در تکمیل پست قرار خواهم داد.)


01 - کد مدل ماشین چانگان CS35 را حداقل در دو قسمت میتونید بخونید. اول برگه ای ای که روی شیشه چسبانده شده و دوم روی برگ زرد رنگ معرفی مصرف سوخت . چانگانهایی که وارد ایران شده تماما از قویترین و آخرین تقویت صورت گرفته هستند و قدرتی برابر 92 کیلو وات معادل 125 اسب بخار دارند. SC7164BB5



02 - روی همان برگ چسبیده شده در پشت شیشه جلو ، وزن ماشین 1290 کیلوگرم به همراه ابعاد واقعی ثبت گردیده است.



03 - خودروی شما قبل از تحویل در سایپا کاشان بازرسی کنترل کیفی قبل از تحویل PDI شده و سپس به تهران ارسال شده است. برچسب مذکور در پایین شیشه جلو نصب گردیده است. 



04 - دوستانی که رنگ سفید خریداری کردند ، در برگ زرد رنگ تحویل خودروی امانی ، دقیقا با کلمه سفید صدفی 3 پوششه مواجه خواهند شد . (دوستانی که رنگی خریدند هم لطفا اطلاع رسانی کنند!)



05 -همراه خودروی شما متعلقاتی هم تحویل شده است. شامل آچار چرخ - میل بکسل - دسته جک - جک - جاسیگاری طرح ماگ - فندک - مثلث خطر (البته مثلث خطر در عکس من نیست) قابل ذکر هست که نیمی از جعبه بیخود خالی هست. یعنی محتویات درون جعبه با اندازه جعبه سازگاری نداره .



06 - جاسیگاری این ماشین بسیار عالی و هوشمندانه طراحی شده است. طرح شبیه ماگ (فلاسک گرم نگه دار قهوه) که هم میشه جاسیگاری استفاده کرد. و هم برای افرادی مثل خودم که سیگاری نیستند ، به علت داشتن واشر وکیوم از کاربرد ماگش استفاده کرد. با توجه به پرتابل بودن این جاسیگاری ، تمیزکردن و شستشویش بسیار راحت میباشد.



07 - کنسول چانگان CS35 از ارگونومی و طراحی بسیار خوبی برخوردار هست.دسترسی به کلیدها راحت بوده و اصلا گنگ کننده نمیباشد. ضمنا از پلیر بسیار قدرتمندی هم برخوردار هست که با 6 باند حرفه ای ، آوای لذت بخشی را با کمترین خروج صدا به بیرون تولید مینماید.



08 - کیلومتر شمار بسیار زیبا و اسپرت طراحی شده است. قابلیت کم یا زیاد کردن نور صفحه کیلومتر شمار نیز دارد.بخش مربوط به سنجش سرعت و سنجش دور موتور ، سنجش دمای آب و میزان بنزین به همراه کامپیوتر اطلاعات سفری محتویات صفحه کیلومتر شمار را تشکیل میدهند.




عکسهای ارسالی توسط دوستان خودتان را از اینجا دانلود کنید.


تعداد 2 عکس از علیرضا ، 4 عکس از امیر ایدو ، 5 عکس از مسعود ایدو ، 5 عکس از مهران ، 4 عکس از میلاد ، 1 عکس از DAVE و نهایتا 9 عکس از خودم که در مجموع 30 عکس شده است.


ضمنا هر کدام از دوستان عکس فرستاد با نام خودش منتشر خواهد شد.


manager.cs35@gmail.com


در ادامه عکسهایی که توسط سایر دوستان ارسال شده است را مشاهده فرمایید.

البته یک عکس از 5 عکس آقا مهران ، یک عکس از 4 عکس آقا میلاد ، یک عکس از 2 عکس آقا علیرضا در صفحه اصلی قرار گرفته که کل مجموعه در یک فایل فشرده ، در سایت قرار خواهد گرفت.


ماشین آقا مهران در پارکینگ نمایندگی



ماشین آقا میلاد در پارکینگ نمایندگی قبل از تحویل



ماشین آقا علیرضا در حال انتقال به پارکینگ نمایندگی



تکمیل میشود...


عکس دختر , عکس دختر ایرانی , عکس ایرانی , عکس بازیگران ایرانی , عکس بازیگر ایرانی, عکس زنان ایرانی, عکس زیباترین دختر ایرانی, عکس پسر ایرانی, عکس پسران ایرانی ، u;s nojv , u;s nojv hdvhkd , u;s hdvhkd

:: بازدید از این مطلب : 991
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 27 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عکس دختر ایرانی
با خبری که دوستمون سعید بهش اشاره داشتند ، سایت ستکو را کنترل کردم و متوجه شدم که آپشنهای چانگان در حال تکمیل هست. برای هر دو مدل چانگان CS35 و چانگان EADO آپشن فابریک معرفی شده و بزودی قابل خریداری هست.

دوستانی که خودروی چانگان مدل شاسی بلند اسپرت CS35 خریداری کردند ، در حال حاضر سه قلم آپشن این خودرو معرفی شده که شامل مالتی مدیا نویگیشن فابریک ، کفی زیر پایی سرنشینان فابریک و کفی صندوق عقب فابریک را شامل میشه . انشالله که پیگیر حقمون مه شکنهای جلو باشیم که البته در سایپا یدک موجود هست . یک مورد سینی زیر موتور و البته چراغ آرم لیزر لد چانگان میمونه که انشالله اون را هم تهیه میکنیم.


مالتی مدیا نویگیشن فول و فابریک چانگان CS35 بهترین خودروی چینی در ایران

مانیتور 7 اینچ -بلوتوث- دارای پورت USBوSD - قابلیت پخش انواع فرمتها صوتی و تصویریCD/DVD- رادیو AM-FM -قابلیت نصب آنتن دیجیتال -سوکت فابریک -قابلیت نصب دوربین و سنسور دنده عقب -GPS-ریموت کنترل-سوکت فابریک

**********

دوستانی که خودروی چانگان مدل سدان خانوادگی EADO خریداری کردند ، در حال حاضر سه قلم آپشن این خودرو معرفی شده که شامل مالتی مدیا نویگیشن فابریک ، کفی زیر پایی سرنشینان فابریک و کفی صندوق عقب فابریک را شامل میشه . یک مورد سینی زیر موتور و البته چراغ آرم لیزر لد چانگان میمونه که انشالله اون را هم تهیه میکنیم.


مانیتور 7 اینچ -بلوتوث- دارای پورت USBوSD - قابلیت پخش انواع فرمتها صوتی و تصویریCD/DVD- رادیو AM-FM -قابلیت نصب آنتن دیجیتال -سوکت فابریک -قابلیت نصب دوربین و سنسور دنده عقب -GPS-ریموت کنترل-سوکت فابریک

**********

توجه مهم : مطالب فنی و بسیار کاربردی ، دوستمون DAVE در پستهای بعدی منتشر خواهد شد.

عکس دختر , عکس دختر ایرانی , عکس ایرانی , عکس بازیگران ایرانی , عکس بازیگر ایرانی, عکس زنان ایرانی, عکس زیباترین دختر ایرانی, عکس پسر ایرانی, عکس پسران ایرانی ، u;s nojv , u;s nojv hdvhkd , u;s hdvhkd

:: بازدید از این مطلب : 2197
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 27 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عکس دختر ایرانی

یکبار دیگه جمع میشیم ، برای حق مسلم خودمون .

میخواد اداراه تحویل سایپا باشه میخواد ستاد تبصره 13 باشه میخواد مدیرعامل سایپا باشه میخواد سردار مومنی باشه ، هرکی باشه فرقی نداره. ما دنبال حق خودمون هستیم .


شنبه 22 فروردین 1394 ساعت 11:30 برای بار سوم جمع میشیم تا تکلیف پلاکها هم روشن بشه. ایندفعه سایپا با گروه منسجمی طرف هست . ما مگان یا برلیانس یا آریو نیستیم که بذاریم حقمون خورده بشه . ما مالکان چانگان هستیم . برترین برند چین


به دوستان خود بگویید . فقط تهرانی ها نباشند . دوستان شهرستانی هم بیان .



باید پلاک چانگان را بدهند . بسه دیگه . مردم آزاری چه معنی میده ؟ همه با هم جمع بشیم تا حقمون بیش از این پایمال نشه .


البته بازهم تاکید دارم که مواظب سودجویان باشید و از هر گونه درگیری و اغتشاش بپرهیزید . ما باید در کمال متانت و وقار یک چانگانی با سلیقه و خوش فکر و صد البته با شخصیت ، حقمون را طلب کنیم .



توجه : دفتر مدیر عامل (1) یا اداره فروش ، تحویل (2) ؟ لطفا نظرتون را بگید . ممنون


قبلش نظر خودم را بگم . من فکر کنم 2 بهتره . چون مثل روز روشن هست که مدیر عامل از هیچی خبر نداره و پاس میده به همون اداره فروش . نهایتش یک سیاه بازی کنه و زنگ سوری بزنه به اداره تحویل  البته تابع نظر اکثریت هستم. فقط نظر خودم را گفتم .




لطفا در نظر سنجی جدید ، در همین خصوص شرکت کنید


آقایانی که ظاهرا باید پاسخگوی ما باشند را در اینجا ببینید تا بدانید چه کسانی پاسخگوی ظلم ناحق تحمیل شده به مشتریان محترم چانگان هستند.



دوستان این مطلب همین الان توسط دوستمون جناب رضا-سی اس 35 ارسال شده. کمی فکر کنید. مطلب جدیده . ظاهرا 2 دستگاه چانگان پلاک شده . فکر کنم دوستمون سیا هم منظورشون همین مورد بوده.


دوستان یک خبر مهم براتون دارم.
من با خود اداراه شماره گذاری تماس گرفتم.
آقای محترمی پشت خط بود. خیلی اطلاعات خوبی هم داد.
البته اسمش را نگفت ، چون براش مشکل ایجاد میشده.

فقط همینو بگم که سایپا داره ما را دور میزنه و مردم آزاری میکنه.
چون 2 دستگاه چانگان تا الان برای شماره گذاری ارسال شده و پلاک هم شده . کلا کار شماره گذاریش 10 دقیقه طول نمیکشه.

ظاهرا سایپا میخواد جمع کنه و مثلا 1000 تا را باهم بفرسته برای شماره گذاری.

فقط اینو بدونید که مجوزش صادر شده و تا سایپا فاکتور نکنه نمیتونن پلاک کنند. آقا کار گیر همون فاکتور هست . خود طرف میگفت نمیدونم چرا فاکتور نمیکنن . هم دارن ضرر میدن و هم بیخود خودشون را عقب میندازن.

بازم میگم . طرف گفت که چانگانها ، هیچ مشکلی برای پلاک شدن ندارند و تمام مجوزها صادر شده و مشکل فقط به خود سایپا مربوط میشه که فاکتور نکرده . اگر فاکتور نکنه نمیشه پلاک بدن . فاکتور بشه با توجه به اینکه همه کارهاش انجام شده ، سریع پلاک میدن.

آفرود جان ، این آدرس را داد. گفت بیایید اینجا و پیگیر کارخودتون بشید. لعنت بر این مردم آزارهای دروغگو الکی بحث مجوز تبصره 13 راه انداختن مشکل از خود نامردشون هست فقط فاکتور میخواد .

آدرس : تهران ، کیلومتر 11 جاده مخصوص کرج ، جنب تلویزیون پارس الکتریک ، طبقه همکف ، آقای رحیمی ملک ، رئیس فروش سایپا. (اداره فروش سایپا)

عکس دختر , عکس دختر ایرانی , عکس ایرانی , عکس بازیگران ایرانی , عکس بازیگر ایرانی, عکس زنان ایرانی, عکس زیباترین دختر ایرانی, عکس پسر ایرانی, عکس پسران ایرانی ، u;s nojv , u;s nojv hdvhkd , u;s hdvhkd

:: بازدید از این مطلب : 506
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 27 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عکس دختر ایرانی

میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) و روز مادر مبارک

قدر مادرتون را بدونید که این گوهر ، قیمت نداره

اگر مرحوم شدند ، یادشون را گرامی بدارید

اگر هم در قید حیات هستند ، عزیز بدارید

واقعا درست گفتند که رفیق بی کلک مادر هست


**********


چانگانی ها یکبار دیگر اتحاد خودتون را در شنبه 22 فروردین 1394 ساعت 11:30 در مراجعه به اداره فروش سایپا ثابت کنید.


با توجه به پیگیری هایی که دوستان به صورت مداوم انجام دادند و تایید چندین نفر از دوستان و نظر سنجی انجام گرفته ، قرار اتحاد ما چانگانی ها فیکس شد . لطفا در صورت امکان سر وقت در آدرس مشخص شده حضور داشته باشید.



تاکید مجدد میکنم که به اعصاب خودتون مسلط باشید ، در کمال متانت و آرامش اعتراض خودتون را بیان کنید. لطفا از هرگونه درگیری و توهین و الفاظ زشت بپرهیزید. (چون شما بهترین انتخاب را کردید و وقار و شخصیت بالای شما در این چند ماه صبری که داشتید ، کاملا ثابت شده است.) ضمنا مواظب افراد مخرب و غیر چانگانی باشید و جلوی سوء استفاده دیگران هم بیاستید .



تاریخ : شنبه 22 فروردین 1394


زمان : راس ساعت 11:30


مکان : تهران ، کیلومتر 11 جاده مخصوص کرج ، جنب تلویزیون پارس الکتریک ، طبقه همکف ، آقای رحیمی ملک ، رئیس واحد فروش سایپا  (اداره فروش سایپا ، ساختمان سازه گستر 2)


لطفا دوستانی که تشریف میاورند از بکار بردن هرگونه کلمات زشت ، توهین ، درگیری خودداری نمایند. اعتراض ما به نحوه عملکرد سایپا و دیرکرد پلاک خودروی چانگان هست و خصومت شخصی با هیچ کسی نداشته و نداریم . لطفا برخورد مودبانه فراموش نشود . ممنون از همگی.


به امید موفقیت

عکس دختر , عکس دختر ایرانی , عکس ایرانی , عکس بازیگران ایرانی , عکس بازیگر ایرانی, عکس زنان ایرانی, عکس زیباترین دختر ایرانی, عکس پسر ایرانی, عکس پسران ایرانی ، u;s nojv , u;s nojv hdvhkd , u;s hdvhkd

:: بازدید از این مطلب : 526
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 27 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عکس دختر ایرانی

متن این گزارش با همکاری دوستان خودتون ، آقایان آرمان ، سیا ، حامد گلد ، شریفی ، عباس ، رضا سی اس 35 ، مهران ، سعید سی اس 35 و البته نماینده خودم تهیه شده است . خلاصه تمام نظرات دوستان را براتون جمع آوری کردم . انشالله که درست دربیاد و زحمت این دوستان و سایر دوستانی که تشریف بردند و من اسمی ازشون نبردم ، به ثمر برسه . اگر مشخصا اسم دوستی که نظر گذاشته و در این بین نوشته نشده ، پیشاپیش ازش عذر خواهی میکنم.



دوستان اطلاع رسانی کردند و خودم هم کنترل کردم.

سایت وضعیت خودروی مشتری باز شده هست.

برای اطلاع از آخرین وضعیت خودروی خودتان به اینجا سر بزنید.



درخواست پرداخت مابه التفاوت تاریخ فاکتور تا تاریخ پلاک را از اینجا دریافت نمایید.


http://s4.picofile.com/file/8182663750/Pardakhte_Dirkard.zip.html



(متن با توجه به نظرات جدید دوستان ، تکمیل گردید)


1-ظاهرا عمده دوستان ساعت 11:45 در محل اداره فروش سایپا جمع شده بودند.

2-مشکل تبصره 13 حل شده و در مرحله اول بین 200 تا 300 ماشین فاکتور صادر شده و یا در حال صادر شدن هست.

3-برای کسانی که فاکتور صادر شده است ، هم در امور مشتریان و هم در سیستم شماره گذاری ثبت و قابل مشاهده میباشد.

4-پس از صدور فاکتور، پروسه ای تقریبا 2 تا 7 روزه برای تسویه مالیات ارزش افزوده ، عوارض شهرداری ، بیمه طی خواهد شد. پس از این مدت ، ظرف مدت 10 الی 15 دقیقه پلاک به نام شخص صادر میگردد.

5-میتوان امیدوار بود که در مرحله اول نزدیک به 300 خودروی چانگان ، پلاکشون تا هفته دیگرصادر خواهد شد.

6-جریمه تاخیر با بیس محاسباتی برای ثبت نامی های مرداد و تحویل آذر ماه ، تقریبا 6.5 میلیون تومان میباشد. این مبلغ میتواند برای انواع ثبت نامی ها متغییر باشه . طبیعتا بیشترین سود به ثبت نام مرداد تعلق خواهد گرفت .

7-تمام ماشینهایی که فاکتور نشدند تا 15 اردیبهشت ، کارهای تسویه اداریشون نهایی میشه و اگر مشکل خاصی پیش نیاد فاکتور و پلاک خواهند شد.

8-کسانی که حضور پیدا کرده بودند ، فرمی بهشون داده شد که با پرکردن این فرم ، فاکتور براشون صادر و وارد پروسه پلاک شدند.

9-فاکتور تمام ماشینها تا تاریخ 28 اسفند 1393 صادر میشود.

10-اختلاف دیرکرد فاصله زمانی صدور فاکتور با صدور پلاک که حدودا یک ماه و یا بیشتر خواهد شد ، با تحویل فرم مربوطه جهت دریافت خسارت دیر کرد ، از سوی مشتری به نمایندگی و یا اداره فروش سایپا ، از سوی سایپا محاسبه و به مشتری پرداخت خواهد شد . یعنی اگر ثبت نام مرداد و یا همان تحویل آذر باشید ، در کل رقمی بیش از 6.5 میلیون تاخیر اولیه دریافت خواهید کرد.

11-پروژکتور یا همان مه شکن معروف ، از سوی ستکو ، هنوز کامل تامین نشده . اما تامین و نصب رایگان مه شکنها در تعهد سایپا میباشد و قرار است که بزودی فراخوان داده شده و به رایگان برای مشتریان چانگان CS35 نصب گردد.

12-احتمالا از سوی خود شرکت سایپا اقلام موجود در جعبه وسایل همراه خودرو جهت شفافیت مشتریان ، در همین سایت اعلام بشود.

13-انشالله در خصوص تامین کفی زیرپایی ، کفی صندوق عقب ، سینی زیر موتورهم پیگیری هایی از سوی اداره فروش ، انجام خواهد گرفت.

14-از سوی مدیریت محترم فروش سایپا صراحتا اعلام شده است که چنانچه خودرویی در اثر سهل انگاری در حمل و یا عدم نگهداری صحیح توسط نمایندگی ، آسیب دیده باشد ( مثلا ضرب خوردگی داشته باشد ) با پرکردن فرم مخصوص از تحویل گرفتن خودروی آسیب دیده خودداری کنید تا خودروی شما با یک دستگاه سالم دیگر تعویض گردد. البته بعضی ایرادات مثل کارنکردن شیشه شور عقب مشمول گارانتی هست و طبیعتا شامل تعویض خودرو نخواهد شد.

15-در حال حاضر 1000 دستگاه CS35 و 1200 دستگاه EADO برای پلاک آماده خواهند شد. مابقی CS35 ها هم برای بعد از این سری ارائه خواهند گردید.

16-به گفته جناب شریفی و تایید سایر دوستان ، ظاهرا مسئولین سایپا این سایت را ملاحظه میکنند . لذا به تمام دوستان خوبم ، با اینکه میدونم در این مدت بسیار اذیت شدند ، توصیه میکنم که از به کار بردن هرگونه الفاظ زشت و توهین بپرهیزید و به قول دوستمون فرهنگ بالای چانگانی ها را که بهترین برند چین را انتخاب کردند و جزو بهترینها هم هستند را به دوستان سایپایی معرفی نمایید.

17-طبق گفته خود جناب رحیمی ، خودروی چانگان توسط افراد کاملا حرفه ای تست شده اند و مورد تایید کامل متخصصین قرار گرفته اند . خصوصا در مورد موتور و گیربکس این خودروها ، نظرات بسیار مثبت و تاکید کامل بر کیفیت بالای چانگان و در حد فورد آمریکا داشته اند . در یک کلام خودروی بسیار خوبی نصیب دوستان شده است . مبارک همه چانگانی ها باشه.

18-بحث تولید در سایپای کاشان متوقف نشده و کاملا جدی هست . در حال انجام مقدمات کار میباشند.

19-دوستان تمام موارد از جمله هدیه را هم به جناب رحیمی یادآوری کردند و ایشون هم تمام موارد را در تخته وایت برد دفتر خودشون جهت پیگیری بیشتر یادداشت نمودند . بحث هدیه ، مه شکن ، آپشنها ، کفی ، سینی زیر موتور و حتی نحوه پاک کردن چسبها هم در جلسه مطرح شده است. البته چقدر از این موارد انجام میشود به پیگیری جناب رحیمی و البته خود دوستان بر میگردد.

20-
درباره هدیه دیرکرد هم هنوز مشخص نیست ، ولی به نقل از دوستمون آقا مهران ، احتمالاً بسته خدمات می باشد.

البته به نقلی دیگر از دوستمون DAVE هم احتمالا بین 400 تا 500 هزار تومان خواهد بود. آنچه مسلم هست اینه که فعلا وضعیت هدیه مشخص نیست.


21-در جهت تعامل سازنده بین سایپا و اولین گروه از خریداران چانگان که به قول جناب شریفی و دوستان حاضر ، بهترین اهرم سایپا جهت تبلیغ هر چه بهتر چانگان برای ورود به بازار بوده ، خریداران سری اول ، شایسته بر خورداری از تمام امتیازات میباشند . امید بر اینکه از طرف سایپا این مورد بسیار مهم دیده و در نظر گرفته شود.


22-دوستانی که تشریف برده بودند در خصوص وضعیت دوستان شهرستانی هم به جناب رحیمی تاکید کردند . البته همانطور که در بالا اشاره شد ، تا  تاریخ 15 اردیبهشت و به امید خدا تمام چانگانها به مرحله صدورتسویه کامل و صدور پلاک خواهند رسید.


23-تمام خودروهای چانگان با مدل 2015 میلادی سند خواهند خورد . این نکته برای بازار آتی و معاملاتی این خودرو تاثیر مثبت بسیاری خواهد داشت.



قیمت های ثبت نامی جدید ، برای محصولات سایپا اعلام شد:


چانگان CS35 برای ثبت نام 1394 با 3.600 میلیون افزایش با رقم 87 میلیون و 500 هزار تومان عرضه خواهد شد.


چانگان EADO برای ثبت نام 1394 با 3.600 میلیون افزایش با رقم 83 میلیون و 500 هزار تومان عرضه خواهد شد.



این مطلب در پست 51 و از سوی دوست خوبمون جناب شریفی نوشته شده است. بد ندیدم که در صفحه اصلی ، مطالبات پله به پله خودمون را جهت یادآوری دوستان ، قرار بدم . انشالله تا حصول تمام موارد و بعد از آن این اتحاد پابرجا بماند.آمین


اولویت های ما :


1- صدور فاکتور
2- صدور پلاک و تحویل خودرو ها
3- پرداخت جریمه تاخیر و هدیه و ما به التفاوت آن
4- تکمیل لوازم مثل مه شکن ؛ زیرپایی و سینی خودرو ها
5- تجهیز ستکو به آپشن های فابریک
و سایر موارد



دوستان اطلاع رسانی کردند و خودم هم کنترل کردم.

سایت وضعیت خودروی مشتری باز شده هست.

برای اطلاع از آخرین وضعیت خودروی خودتان به اینجا سر بزنید.



در اینجا هم لینک کل محصولات سایپا قابل مشاهده میباشد.

در اینجا لینک مخصوص چانگان CS35 قابل مشاهده است.

در اینجا لینک مخصوص چانگان EADO قابل مشاهده است.




درخواست پرداخت مابه التفاوت تاریخ فاکتور تا تاریخ پلاک را از اینجا دریافت نمایید.


http://s4.picofile.com/file/8182663750/Pardakhte_Dirkard.zip.html


عکس دختر , عکس دختر ایرانی , عکس ایرانی , عکس بازیگران ایرانی , عکس بازیگر ایرانی, عکس زنان ایرانی, عکس زیباترین دختر ایرانی, عکس پسر ایرانی, عکس پسران ایرانی ، u;s nojv , u;s nojv hdvhkd , u;s hdvhkd

:: بازدید از این مطلب : 764
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 27 شهريور 1394 | نظرات ()